  • 51. Data: 2004-10-08 12:31:42
    Temat: Re: Jak sie im odwdzieczyc
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

    Właśnie to jest dyskusja na grupie, jak ktos spyta o cos konkretnego to
    nie ma chetnych do odpowiedzi ale jak juz dyskusja schodzi na teksty typu
    "pocałuj mnie w dupe" to już po kilkadziesiąt postów od znawców.

    A rasumując sytuacje to rzeczywiscie kolesia zrobili jak dziecko, ale
    problem to jest chyba w czyms innym, a mianowiecie to że nacią się na
    oszustów, a nie to że on zrobił z siebie idiotę.

    galis

  • 52. Data: 2004-10-08 12:36:13
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    wiesz co filipku, gdyby nie fakt ze jestes z trojmiasta to bym pomyslal ze
    to ty mi wcisnales tego szrota, jesli mozna go tak nazwac.
    bo po pierwsze:
    auto nie ma nawet w cm2 uszkodzonej podlogi, problem polega na tym ze
    mialbyc uszkodzony blotnik i tak to wygladlo, natomiast po zdjeciu blotnika
    uszkodzone jest to co pod spodem, czy jak to sie nazywa. Za cwaniaczka sie
    nie uwazam, bo niby czemu? sprzedalem auto ktorym jezdzilem przez ostatni
    rok, mimo ze bylem z niego zadowolony, bo potrzebowalem zmienic na cos
    wiekszego i wygodnego w czym moglbym wozic swoje dzieci. Pokusilo mnie i
    teraz bede bulil za cos czego nie mialo kompletnie byc. Zawsze kupowalem
    auta za granica, z tego wzgledu ze wiedzialem co biore. ale nie mialem czasu
    na jezdzenie po szrotach wiec znalazlem w kraju.
    Napisalem tutaj, zeby sie spytac co moge kolesiom w ramach kolezenskiej
    wdziecznosci zrobic.
    A trafilem na kolejnych bucow, ktorzy to cala zgraja siedli na mnie jak kura
    na jajku.
    I wlasnie za to kocham ten kraj.
    Piekny.
    Zyc nie umierac.
    faktycznie splyne stad bo jak wszedzie tacy mili sa ludzie to tylko siedziec
    w domu i nie wychodzic.
    a odnosnie mojego adresu ktorego sie tak przyczepiliscie, zostawcie w
    spokoju PAM, bo to jedna z najlepszych uczelni tego typu w kraju, a ja sie
    mam do niej tak jak filipek do inteligencji

  • 53. Data: 2004-10-08 12:43:17
    Od: "Maciu" <j...@w...pl>

    > Póki co , zadał pytanie dotyczace ZEMSTY ... pod pl.soc.prawo to to
    > nie podlega ...

    Zemsty??? buhahaha
    znajdz chodz raz to slowo w ktoryms z moich postow. Napisalem jak im moge
    sie odwdzieczyc, skoro pisze na ta grupe to chyba to logiczne jest co mam na
    mysli. skoro tego nie pojmujecie to co za porady mozecie dawac.
    dooobra koniec juz tego
    bez pozdrowien

  • 54. Data: 2004-10-08 13:11:30
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-08 14:36, Użytkownik Maciu napisał:

> [...]
    > mialbyc uszkodzony blotnik i tak to wygladlo, natomiast po zdjeciu blotnika
    > uszkodzone jest to co pod spodem, czy jak to sie nazywa.
    No i trzeba bylo tak od razu. Wyszla Twoja naiwnosc, nigdy nie mozna
    wierzyc komus na slowo, poza tym powiniennes poznac po wielkosci
    uszkodzenia, ze moze faktycznie byc jeszcze scianka wgniecona, czy to
    powod, zeby sie mscic na sprzedawcy ?! Oni powiedzieli, co widzieli.

> [...]
    > rok, mimo ze bylem z niego zadowolony, bo potrzebowalem zmienic na cos
    > wiekszego i wygodnego w czym moglbym wozic swoje dzieci.
    Z poczatku wygladalo mi to na zwykle cwaniactwo.

    > Pokusilo mnie i
    > teraz bede bulil za cos czego nie mialo kompletnie byc.
    Bulil ?! Bez przesady. Z tego co opisujesz nie bedzie to az takie
    bulenie. Zawsze trzeba sie liczyc, ze bedzie cos wiecej uszkodzone,
    anizeli to co widac. ZAWSZE. Juz nie jeden zjadl na tym zeby, nie tylko Ty.

> [...]
    > na jezdzenie po szrotach wiec znalazlem w kraju.
    > Napisalem tutaj, zeby sie spytac co moge kolesiom w ramach kolezenskiej
    Wlasnie w tym sek, ze Nic.

    > A trafilem na kolejnych bucow, ktorzy to cala zgraja siedli na mnie jak kura
    > na jajku.
    Od takich sie poprostu nie kupuje, tym bardziej ze wczesniej probowali
    Cie oszukac. Dla samej zasady.

> [...]
    > spokoju PAM, bo to jedna z najlepszych uczelni tego typu w kraju, a ja sie
    > mam do niej tak jak filipek do inteligencji
    Wiesz, powinienes wyniesc z domu, ze zaimki osobowe piszemy z wielkiej
    literki jak sie do kogos odnosimy. Ale wyzywanie i ublizanie to nr jeden.

    --
    Pozdrawiam, Filip
    Przy odpowiadaniu na maila, usun "1937"

  • 55. Data: 2004-10-08 13:13:02
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-08 14:31, Użytkownik Galis napisał:

> [...]
    > problem to jest chyba w czyms innym, a mianowiecie to że nacią się na
    > oszustów, a nie to że on zrobił z siebie idiotę.

    Nie masz racji.

    Jesli kupujesz auto, a ktos mowi bylo delikatnie uderzone, ale poduszki
    OK, to mu wierzysz na slowo ?! POWODZENIA w takim razie. Tak sie wlasnie
    takich naiwniakow oszukuje. A pozniej mowia, ze POLSKA TO PIEKNY
    KRAJ..... Co za mentalosc.

  • 56. Data: 2004-10-08 13:14:09
    Od: Filip KK <k...@1...pl>

    Dnia 04-10-08 14:43, Użytkownik Maciu napisał:

> [...]
    > sie odwdzieczyc, skoro pisze na ta grupe to chyba to logiczne jest co mam na
    > mysli. skoro tego nie pojmujecie to co za porady mozecie dawac.

    Ile Ty masz lat ? 17 ? Chyba tyle. Bo nawet nie wiesz co Ty zrobiles. Z
    tego wszyscy maja najwieksza beke.

  • 57. Data: 2004-10-08 16:10:22
    Od: PrzemekB <p...@p...com>

    Fri, 08 Oct 2004 12:54:23 +0200, na pl.soc.prawo, Filip KK napisał(a):

    > Nie zapominaj sie, ze nie jestes tu anonimowy. Udowodnic ?!

    Pomorska Akademia Medyczna Szczecin :-)

    Maciu, zdradź nam w jakim charakterze tam jesteś? Mam nadzieję, że nie
    pracownika naukowego LOL.

    --
    Pozdr.

    Przemek

  • 58. Data: 2004-10-08 16:43:36
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Oct 2004 18:10:22 +0200, PrzemekB <p...@p...com> napisał:

    > Pomorska Akademia Medyczna Szczecin :-)
    >
    > Maciu, zdradź nam w jakim charakterze tam jesteś? Mam nadzieję, że nie
    > pracownika naukowego LOL.

    Pewnie tam wykłada... posadzkę.

    --
    Falkenstein

  • 59. Data: 2004-10-08 16:57:10
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Rodrig Falkenstein napisał/a:

    >Pewnie tam wykłada... posadzkę.
    Albo kafelki w toalecie.:-)))

  • 60. Data: 2004-10-12 17:24:35
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Maciu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ty jestes czlowieku jebniety w beret albo z przedszkola wyszedles.

    Kto cię kmiotku rzeźbił??

    Leszek