    From: "Tomek" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak się ZABIC
    Date: Thu, 18 Jul 2002 13:06:41 +0200

    Kto zna najlepszy sposób na popełnienie samobójstwa?

    Myślę że w moim przypadku to najlepsze rozwiązanie.
    Społeczeństwo ma ze mną tylko kłopoty.
    Kilka lat temu ZUS z funduszu alimentacyjnego wypłacił mojej żonie
    pieniądze, potem przestał.
    Problem polega na tym że ja płaciłem jej pieniądze zanim zaczął to robić ZUS
    więc nie chce im oddać, ani pieniędzy wypłaconych ani kosztów bo mogli nie
    wypłacać i nie narażać mnie na niepotrzebne koszty. Trzymam się już tak
    kilka lat. Ale chyba zaczynają mi puszczać nerwy. Oczywiście o oddaniu
    pieniędzy niema mowy - oni postąpili nieuczciwie więc czemu ja mam ponosić
    konsekwencje finansowe. Więc myślę sobie że najlepszym sposobem rozwiązania
    problemów będzie zabicie się. Co wy na to? Czasem myślę żeby tak najpierw
    załatwić paru łobuzów, czemu tylko ja mam mieć przesrane ... Ale to zbyt
    skomplikowane,
    Rozumiem że większość osób na tej grupie to prawnicy, więc skoro prawo nie
    potrafi rozwiązać moich problemów (a ja nie chce ustąpić) to może ktoś mi
    poradzi jak mógłbym się zabić.

    Ostatnio bolą mnie oczy więc nie mogę czytać i to powoduje że myślę o tych
    problemach. Ale gówno.

    Będę już kończył

    Miłego dnia życzę

    T.