  • Data: 2003-11-03 08:43:47
    Temat: Jak ściągnąć pieniądze mając niezapłaconą faktur
    Od: Rafał M.<m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem. Mój dłużnik podpisał fakturę po wykonaniu usługi, ale
    nie ma zamiaru jej zapłacić. Wysłał mi tylko na odczepnego ok. 20%
    sumy, która mi się należy. Chcę podać go do sądu, ale nie wiem od
    czego mam zacząć. On ma spółkę Z O.O., ja mam SC. Pewnie
    musiałbym założyć sprawę z powództwa cywilnego. Jest jednak małe
    ale: Na mojej fakturze nie ma daty zapłaty, ale z tego co mi wiadomo,
    jeśli jej nie ma, to powinien dłużnik zapłacić w najkrótszym możliwym
    terminie. Od daty wystawienia faktury minęły 2 miesiące, a dłużnik
    nawet nie chce ze mną rozmaiwać o dalszej spłacie pieniędzy.
    Mógłbym skorzystać z usług firm windykacyjnych, ale ponióśłbym zbyt
    duże koszty, na które mnie nie stać. Czy to jest prosta sprawa do
    wygrania w sądzie, czy bez pomocy prawników nie dam sobie rady ?
    Co robić proszę o pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info