  • 21. Data: 2009-10-31 20:45:27
    Temat: Re: Jak przepisy regulują sytuację gdy skończył się kontrakt NFZ?
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 21:36:13 +0100, Jotte napisał(a):

    > W wiadomości news:1kdj3ce7tr7iy.1lsenfh7watn4$.dlg@40tude.net Piotrek

    > Kiepska, prostacka "riposta" i taką właśnie chciałem sprowokować.

    Tak, dopiero teraz widać to po twoich postach. Jak mogłem dać się wciągnąć
    w pułapkę, zupełnie tego nie pojmuję?

  • 22. Data: 2009-10-31 20:53:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:mn6e59agt96q.ysh0ypk1q3ia$.dlg@40tude.net Piotrek
    <b...@o...pl> pisze:

    > Tak, dopiero teraz widać to po twoich postach. Jak mogłem dać się wciągnąć
    > w pułapkę, zupełnie tego nie pojmuję?
    To ja ci wytłumaczę i to zupełnie za darmo.
    Uraziła cię moja krytyka twego postępowania. Idiotyczne, bo sam ją pod ocenę
    poddałeś.
    I w tym momencie wyłączyłeś rozum dając się ponieść emocjom.
    Ja to rozumiem, prości ludzie tak mają.
    Ale ja nic do ciebie nie mam, naprawdę - wyraziłem swoje zdanie. Jednak nie
    muszę cię podziwiać i komplementować, no nie?

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2009-10-31 21:09:12
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 31-10-2009 o 21:31:54 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > A jak pacjent nie ma z czego zapłacić? A jak umrze?

    To niekoniecznie musi być problem - np jak ty umrzesz to jedyny
    efekt będzie taki, że ilość jadu w usenecie znacząco spadnie,
    do tego kilka nutrii zdechnie jedząc twoje toksyczne zwłoki.

    --
    Tomek

  • 24. Data: 2009-10-31 21:10:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.u2onpmk9l60ql1@tmr Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > To niekoniecznie musi być problem - np jak ty umrzesz to jedyny
    > efekt będzie taki, że ilość jadu w usenecie znacząco spadnie,
    > do tego kilka nutrii zdechnie jedząc twoje toksyczne zwłoki.

    Przeczytałem.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2009-10-31 21:12:11
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 31-10-2009 o 21:43:18 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Poczytałem twoje posty. Mądry nie jesteś na pewno. Nieinteligentny troll
    > i głupiec, bardzo delikatnie mówiąc.
    > Ale tą wypowiedzią wpisujesz się w kategorie medyczne.

    Koledzy z serwerowni znowu cię przestali lubić :) ?

    --
    Tomek

  • 26. Data: 2009-10-31 21:12:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.u2onulbsl60ql1@tmr Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > Koledzy z serwerowni znowu cię przestali lubić :) ?
    Gówniarz jesteś i tyle.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2009-10-31 21:16:14
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

> [...]
    > Ale ja nic do ciebie nie mam, naprawdę - wyraziłem swoje zdanie. Jednak nie
    > muszę cię podziwiać i komplementować, no nie?

    Widzę, że kompletnie nie zrozumiałeś, iż moje ostatnie zdanie było ironią.
    No ale trudno. Widocznie jestem prostym człowiekiem i za proste to było.
    Tak na marginesie już to twoje wypowiedzi na innych forach jak widzę są
    równie - "barwne" jak ta tutaj. Chamskie, nic nie wnoszące. Jednym słowem
    TROLL. Dobranoc.

  • 28. Data: 2009-10-31 21:20:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1mcclngv8s808.lljoua1nxdzz$.dlg@40tude.net Piotrek
    <b...@o...pl> pisze:

    > Widzę, że kompletnie nie zrozumiałeś, iż moje ostatnie zdanie było ironią.
    > No ale trudno.
    Nie, synku, głupiś. Doskonale zrozumiałem twoje nieudolne złośliwości i w
    prosty, choć dla ciebie zbyt trudny, sposób je zdyskontowałem.

    > Widocznie jestem prostym człowiekiem
    Z pewnością. I to bardzo delikatnie mówiąc.

    > i za proste to było.
    No, nic innego nie mogłeś.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2009-10-31 21:27:56
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 31-10-2009 o 22:12:14 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska>
    napisał(a):

    > Gówniarz jesteś i tyle.

    Dobranoc mistrzu ciętej riposty :)

    --
    Tomek

  • 30. Data: 2009-10-31 21:30:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.u2ookuukl60ql1@tmr Tomek <t...@o...pl> pisze:

    > Dobranoc mistrzu ciętej riposty :)
    Dobranoc już było, dobranoc, dobranoc.
    Coś ty się do mnie tak przypieprzył, chłopino?

    --
    Jotte