  • Data: 2004-05-22 08:53:54
    Temat: Jak podpisac umowe???
    Od: Albry <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich
    potrzeba mi waszej rady bo nie wiem gdize mam sie udac
    chcialem z kolega umowic sie na robienie czegos wspolnie
    taki maly interesik, gdzie kazdy cos do naszj umowy bedzie
    wnosic, chodzi oczywiscie o pieniadze :)
    chcialem spisac umowe z nim natomiast nie wiem gdzie mam
    sie udac aby takie cos napisac, sadze ze do jakiegos prawnika
    ale nie wiem ile takie cos moze kosztowac i czy mozna samemu takie
    cos napisac i tylko dac do podpisania przy jakiejsc osobie prawnej
    jak to polega czy ktos mowlby mi wyjasnic?
    chodzi o pewne zobowiazanie z obu stron itp aby nikt nikogo nie
    oszukal lepiej miec napisane czarne na bialym
    prosze jesli ktos cos wie i moglby pomoc to zachecam do dyskusji
    pozd Albert Nowakowski