  • 1. Data: 2003-08-15 17:47:40
    Temat: Jak odzyskac kase?
    Od: "ren" <r...@i...pl>

    witam
    pozyczylam rok temu kasiore i to nie mala koledze. mial oddac za 3 miesiace
    i do tej pory nie oddal. chce sprawe skierowac albo do sadu albo do jakiejs
    firmy windykacyjnej a moze do prokuratury.
    czy moglby mi ktos doradzic jak to najkorzystniej zalatwic?
    dzieki i pzdr
    ren

  • 2. Data: 2003-08-15 17:49:45
    Temat: Re: Jak odzyskac kase?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 15 Aug 2003 19:47:40 +0200, "ren"
    <r...@i...pl> zakodował:

    >czy moglby mi ktos doradzic jak to najkorzystniej zalatwic?

    Masz umowę na piśmie, albo chociaż świadków?
    Podatek zapłaciłeś?

    Tak czy inaczej najkorzystniej po dobroci.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-08-15 18:26:42
    Od: "laik" <k...@o...pl>

    Witam.
    Mam ten sam problem :-(.

    > Masz umowę na piśmie, albo chociaż świadków?

    Umowę mam na piśmie.....

    > Podatek zapłaciłeś?

    ..... niestety nie

    > Tak czy inaczej najkorzystniej po dobroci.

    A jeżeli po dobroci się nie da to jak można inaczej?

    Kichawa.

  • 4. Data: 2003-08-15 21:32:47
    Od: "ren" <r...@i...pl>

    umowy nie mam, swiadek jest, podatku zadnego nie zaplacilam, po dobroci sie
    nie da i dlatego pytam i szukam rady.
    pzdr
    ren

  • 5. Data: 2003-08-15 21:51:56
    Od: "D." <d...@W...pl>

    > umowy nie mam, swiadek jest, podatku zadnego nie zaplacilam, po dobroci sie
    > nie da i dlatego pytam i szukam rady.

    Jaka to kwota konkretnie i czy dłużnik posiada jakiś majątek?

    Pzdr,
    D.

  • 6. Data: 2003-08-16 05:54:45
    Od: "kapitan NECIK" <f...@p...fm>

    > witam

    witam ;-)

    > czy moglby mi ktos doradzic jak to najkorzystniej zalatwic?

    najlepiej pogadaj z chłopakami z osiedla ;-)

    > dzieki i pzdr

    nie ma za co ;-)

    --
    [---> NECIK