  • From: "komtel" <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak odroczyć wykonanie kary
    Date: Sat, 23 Sep 2006 12:15:13 +0200

    Witam
    Dostałem wezwanie do zgłoszenia się do zakładu karnego celem odbycia kary.
    Mój przypadek jest trochę ciężki. Mieszkam z mamą, nigdy nie leczyłem się
    psychiatrycznie ani na żadne ciężkie, przewlekłe choroby. Mam kiedyś leczyła
    się na depresje, ale obecnie nie chodzi do lekarza. Mam jeszcze brata, on
    mieszka jakieś 200 km od nas. Wydaje mi się "przypadek beznadziejny" ale
    zawsze jest jakieś wyjście. Chciałbym odroczyć na jakiś czas. Jakie pismo
    napisać i jak to uzasadnić, aby sąd wziął to pod uwage.

    pozdrawiam