  • 31. Data: 2010-04-01 14:32:41
    Temat: Re: Jak można się wysmerfować ze spółdzielni mieszkaniowej?
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-03-31 08:35, sensor pisze:
    > Dnia Wed, 31 Mar 2010 08:29:28 +0200, szerszen napisał(a) w wiadomości

    > Zmiana zarządu nic nie da. Spóldzielnia zawsze zarządzać będzie drożej.

    Bzura. Mieszkam w bloku zarządzanym (na zczęście ) przez dobrą
    spółdzielnię. Jak się tu przeprowadzałem, zamieniłem własność 48m2 w
    bloku zarządzanym przez wspólnotę na 84m2 własnościowe w spółdzielni.
    Czynsz taki sam z dokładnością do 10 zł. Zarząd, kontakty z
    administracją, praca dozorcy - niebo a ziemia, na korzyść spółdzielni.

    Wszystko jednak od ludzi zależy

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 32. Data: 2010-04-01 15:15:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010, wromek wrote:

    > poza tym u nas to nie przejdzie bo na grupy
    > czlonkowskie przychodza w wiekszosci krzykacze,
    > ktorzy nie wiedza co i jak a reszcie sie nic nie chce.

    Akurat to powoduje, że jak średnio mała grupa (np. jeden blok) chce
    coś osiągnąć, to ma warunki. Osiągają większość.

    pzdr, Gotfryd