    From: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak dostać mieszkanie.........?
    Date: Thu, 26 Jan 2006 18:39:10 +0100

    W imieniu mojego znajomego który nie posiada sieci internetowej
    chciałbym zadać kolegom i koleżankom z grupy
    pytanie: jak dostać mieszkanie ?.

    Kolega chciałby się wyprowadzić od rodziców i zamieszkać w swoim
    lokum (wynajmowanym).
    Słyszałem że jest możliwość zapisania się w kolejkce po mieszkanie ( jak w
    alternatywach 4 ..che,che)
    Czy trzeba się zapisać w jakiejś spółdzielni, czy w urzędzie miasta?.

    Obiło mi się o uszy także że zapis na mieszkanie jest możliwy
    tylko dla ludzi ubogich
    poniżej pewnego poziomu dochodów.

    Czy ktoś dysponuje wiedzą na ten temat, i mógł by się z nią
    podzielić... ?.

    P.S. Zdaje sobie sprawe iż nim kolega dostanie mieszkanie z jakiegoś urzędu,
    to wcześniej mi kaktus na ręce wyrośnie,
    ale skoro kolega poprosił czemu nie wystukać parę zdań na
    klawiaturze........

    Dr.Endriu
    http://nmp1.w.interia.pl
    n...@i...pl