  • 11. Data: 2007-03-31 12:17:02
    Temat: Re: JAK UNIKNĄĆ WOJSKA? (DOSTAŁ EM POLECONY) - SPRAWA PILNA !!!
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 31.03.2007 wojsko1111 <w...@g...pl> napisał/a:

    > Proponowałbym przeczytanie jeszcze raz postu rozpoczynającego wątek. Nie
    > przypominam sobie abym prosiłem o rady w stylu "jak zaplanować swoje życie"
    > lub "jak zorganizować sobie czas", więc może lepiej daruj sobie tego typu
    > wpisy gdyż niczego pożytecznego one nie wnoszą co tematu.

    On ma nieco racji. Ale w temacie - ile razy powtarzałeś klasy w szkole
    podstawowej i gimnazjum? Skoro masz 19 albo 20 lat obecnie, a ukończyłeś
    dopiero pierwszą klasę szkoły średniej, to zapewne coś powtarzałeś. Bo
    jeśli dwa lub więcej, to powinieneś być już przeniesiony do rezerwy.
    Teoretycznie z urzędu, ale nie wiadomo, czy WKU wiedziało o takim przebiegu
    nauki. Termin na przeniesienie upłynął z końcem stycznia b.r.
    --
    Samotnik

  • 12. Data: 2007-03-31 12:44:20
    Od: "wojsko1111" <w...@N...gazeta.pl>

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

> [...]
    > Teoretycznie z urzędu, ale nie wiadomo, czy WKU wiedziało o takim przebiegu
    > nauki. Termin na przeniesienie upłynął z końcem stycznia b.r.

    Mam 20 lat, tak jak pisałem już wczoraj na pl.misc.militaria. Pierwszą liceum
    powtarzałem dwa razy, czysto teoretycznie, bo z praktyką to powtarzanie nie
    miało nic wspólnego ;-) WKU na pewno coś tam musiało wiedzieć jak zanosiłem
    papiery ze szkoły w zeszłym roku. Wiedzieli przecież w którym roku się
    urodziłem i do której klasy uczęszczam. Niestety mi nic nie było wiadomo na
    temat możliwości przeniesienia mnie do rezerwy ze względu na powtarzanie
    klasy. Nikt mnie o tym nie poinformował...

  • 13. Data: 2007-03-31 14:04:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 31.03.2007 wojsko1111 <w...@N...gazeta.pl> napisał/a:

> [...]
    > temat możliwości przeniesienia mnie do rezerwy ze względu na powtarzanie
    > klasy. Nikt mnie o tym nie poinformował...

    Niestety 'bonus' był tylko dla powtarzających dwukrotnie klasę w
    podstawówce i/lub w gimnazjum.
    --
    Samotnik