  • 11. Data: 2003-09-16 21:38:28
    Temat: Re: Intrum Justitia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | ?? Mi się wydaje że bankowi już to powiewa, że "w lepszej
    | sytuacji" jest Intrum (dlatego pytałem czy to "sprzedaż"
    | czy "przedstawicielstwo").
    | Źle myślę ?

    Nie całkiem źle, ale i nie dobrze. Dokąd Bank nie poinformuje go o cesji
    wierzytelności, to gość jakby co może śmiało twierdzić, że ignorował
    wszelkie pisma IJ jako osoby nieuprawnionej do występowania. Dla tego można
    na tej zasadzie trochę pomarudzić. Ale faktycznie, jakby co, to nie ma
    większego znaczenia. Czy bank, czy windykator tytuł wykonawczy dostaną
    raczej bez problemu.

    | Owszem - jest problem... nie spłaci to doliczą komornika.

    No ta, ale niekoniecznie musi płacić windykacji. Jak będzie płacił bankowi,
    to IJ nie będzie na tym nic "ogryzał" i cala kwota pójdzie na zadłużenie.
    Dokąd bank go o cesji nie powiadomi, to gość ma prawo tak robić..

    | Moment :)
    | Skąd wziąłeś Cyfrę w trójkącie bzyku-Bank_Zachodni-Intrium
    | po którym "przewędrowały" należności ??

    A soory? Pomerdało mi się. Równolegle prowadzę konwersację na temat CYFRY i
    myślałem o tamtym pisać to. Oczywiście to nie ma nic do rzeczy.

  • 12. Data: 2003-09-17 15:48:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, Robert Tomasik wrote:

    >+ | ?? Mi się wydaje że bankowi już to powiewa, że "w lepszej
    [...]
    >+ Nie całkiem źle, ale i nie dobrze. Dokąd Bank nie poinformuje go o cesji
    >+ wierzytelności,

    ...zeznał że "dostał papiery z Banku"...
    Znaczy: Intrum już zarobiło.

    pozdrowienia, Gotfryd