  • Data: 2006-06-19 23:01:54
    Temat: Internet - wyrzucenie ze spolecznosci
    Od: "macieklew" <m...@b...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja taka:
    bylem czlonkiem pewnej spolecznosci, której dzialalnosc oparta
    jest na aktywnosci w portalu internetowym. Niezbedna jest rejestracja
    i tylko zarejestrowani i zalogowani czlonkowie moga brac udzial w
    "aktywnym zyciu".
    Po pewnym czasie moje konto zlikwidowano - czyli wyrzucono mnie,
    pozbawiono praw czlonka. Pomijam tu fakt czy slusznie - wedlug mnie
    nie - mam pytania nastepujace:

    1. czy jest dozwolone to, zeby oni zakazali mi zalozyc nowe konto
    (jezeli tak to czy dozywotnio?);
    2. jezeli moga to zrobic to czy moga blokowac kazda próbe
    zalozenia konta czlonkowskiego z mojego komputera (np. zona nie
    moze zalozyc konta z naszego komputera domowego) - mysle, ze to
    niedopuszczalna praktyka, zeby cos takiego mialo miejsce, a tak sie
    dzieje

    Bardzo prosze o odpowiedzi, ewentualnie o pomoc - gdzie szukac takich
    odpowiedzi - strony www, grupy dyskusyjne
    dzieki
    Maciek