  • 1. Data: 2005-11-16 09:25:25
    Temat: Intercyza - zniszczona
    Od: "Iceman" <i...@s...pl>

    Mam pytanko przed slubem spisalem intercyze , niestety zamiast schowac ja
    dokladnie trzymalem ja z innymi papierami , teraz gdy sytuacja malzenska sie
    skomplikowala moja luba stwirdzila ze moge sobie pomarzyc ze nei bedzie
    podzialu majatku bo zniszczyla obie kopie dokumentu swoja i moja co moge
    zrobic czy gdzies moge zdobyc odpis takiego dokumentu ?

  • 2. Data: 2005-11-16 09:27:15
    Temat: Re: Intercyza - zniszczona
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iceman napisał(a):

    > podzialu majatku bo zniszczyla obie kopie dokumentu swoja i moja co moge
    > zrobic czy gdzies moge zdobyc odpis takiego dokumentu ?

    A gdzie ją spisywałeś? ;P

    j.

  • 3. Data: 2005-11-16 09:27:45
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    tam gdzie był zawierany ? notariusz też musi mieć swoją kopię ...

  • 4. Data: 2005-11-16 09:30:49
    Od: "Iceman" <i...@s...pl>

    > A gdzie ją spisywałeś? ;P
    >
    > j.

    U notariusza w mojej miejscowości ...

  • 5. Data: 2005-11-16 09:31:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Darek napisał(a):

    > tam gdzie był zawierany ? notariusz też musi mieć swoją kopię ...

    I teraz padnie odpowiedz: "notariusz, a co to jest?" ;PPP

    j.

  • 6. Data: 2005-11-16 09:32:08
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Iceman napisał(a):
    > U notariusza w mojej miejscowości ...
    to idziesz do notariusza a on przechowuje swoja kopie (orginal) - od
    tego jest notariuszem i za to wzial kase.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 7. Data: 2005-11-16 09:40:59
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Wzbudz kolejna awanture i nagraj swoja "luba", jak sie chwali zniszczeniem
    tych kopii intercyz, utrzymujac ja jeszcze w nieswiadomosci faktu, ze u
    notariusza jest oryginal. Sad z pewnoscia wyslucha jej tryumfalnych okrzykow
    z zaciekawieniem ;>

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2005-11-16 10:18:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Iceman wrote:
> [...]
    > podzialu majatku bo zniszczyla obie kopie dokumentu swoja i moja co moge
    > zrobic czy gdzies moge zdobyc odpis takiego dokumentu ?

    Nie da się zniszczyć intercyzy, bo jest u notariusza.
    To co miałeś w domu, to tylko odpis.
    Idź do notariusza dostaniesz następny, w takie ilości egzemplarzy w
    jakiej sobie zażyczysz.

  • 9. Data: 2005-11-16 10:38:43
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Darek" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > tam gdzie był zawierany ? notariusz też musi mieć swoją kopię ...

    notariusz ma oryginał , kopie ma małżeństwo

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 10. Data: 2005-11-16 10:51:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    >bo zniszczyla obie kopie dokumentu swoja i moja

    a to nie podpada pod art 276 ?

    P.