  • Data: 2003-02-12 18:17:57
    Temat: Instrukcja do mebli-musi być, czy nie musi?
    Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    pl.rec.dom

    Instrukcja do mebli -musi być czy nie musi?

    Witam
    Mam problem tego typu, że dostałem meble kuchenne na zamówienie, które miały
    kosztować 4000zł bez montażu. Ponieważ składałem kiedyś meble do pokoju i to
    nawet dwa razy, myślę sobie wezmę bez montażu.
    Niestety meble przyjechały bez najmniejszej instrukcji montażu.
    Wprawdzie mówili mi że biorę te meble na własną odpowiedzialność, ale myślałem
    że chodzi o to, że np.:ja je mogę zarysować i nie przysługuje mi za to
    gwarancja.
    Ale czy nie powinno tej instrukcji tam być? Wychodzi na to że meble które
    miały kosztować 4200, muszą kosztować 4700 bo ja ich nie zmontuję i jestem
    zdany na tą firmę.
    Czy mogę ubiegać się o tą instrukcję, bezpłatny montaż jeżeli jej nie będzie,
    albo zwrot kasy na podst. rękojmi lub gwarancji w ciągu trzech dni (jestem tak
    wk... że nawet oddałbym im te meble i niech sobie je wsadzą w ...., niech
    zrobią sobie z nimi co chcą.
    Z góry dzięki za porady.
    Aha, meble dostałem dzisiaj i są firmy Trzy Kolory.
    Pzdrw
    Artur