  • 1. Data: 2005-03-21 21:45:11
    Temat: Inny wlasciciel samochodu a inny ubezpieczający?
    Od: "Bea" <b...@o...pl>

    Bardzo prosze o rade lub podpowiedz (linka) gdzie takie info znajde.Latem
    wychodze za maz za Polaka,ktory na stale mieszka we Francji.Chcemy kupic
    samochod ale moj przyszły mąż jakis czas temu mial powazny wypadek i
    francuskie firmy chca za ubezpieczenie wozu prawie jego rownowartosc.Ja mam
    czyste konto i w związku z tym moje pytanie -Czy ja jako Polka
    przeprowadzajaca sie do Francji ale na kompletnie polskich papierach jeszcze
    przez jakies dwa lata (do uzyskania stalego pobytu tam) moge w jakis
    sposob 'zorganizowac " sobie ubezpieczenie w firmie polskiej a jezdzic tym
    samochodem we Francji.Czy samochod moze byc zarejestrowany na kogos innego a
    ja moge go ubezpieczyc na siebie?Czy wejscie do Unii cos zmienilo w tym
    wzgledzie?(Wiem ze Francji taki obrot sprawy w związku ze wspólnota malzenską
    jest mozliwy,ze samochod jest na męża a ubezpieczenie wykupuje sie na
    nazwisko wspolmalzonka)
    Pozdrawiam
    Bea