  • 11. Data: 2006-03-19 10:21:35
    Temat: Re: Informowanie sprzedajacego o rzeczywistej wartosci przedmiotu
    Od: g...@g...com

    A czy to ma znaczenie co sobie mysli sprzedawca? Czy sprzedawca musi
    okazac dokument, ze jest zdrowy na umysle? NIe zauwazylem zeby w
    sklepach znajdowaly sie jakies dokumenty potwierdzajace poczytalnosc
    sprzedawcy. Czy kupujacy w jakis sposob wprowadzil w blad sprzedawce i
    moze byc uznany za oszusta? Ja czegos takiego nie zauwazylem.

  • 12. Data: 2006-03-19 10:31:33
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...pl>

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...
> [...]
    > sklepach znajdowaly sie jakies dokumenty potwierdzajace poczytalnosc
    > sprzedawcy. Czy kupujacy w jakis sposob wprowadzil w blad sprzedawce i

    Nie wprowadzil. Moze byc uznany

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 13. Data: 2006-03-19 10:45:41
    Od: g...@g...com

    Czyli kazdego kto kupuje np na promocjach, bazarze czy w innych
    miejscach gdzie mozna nabyc cos ponizej ceny okladkowej (ksiazka) mozna
    nazwac oszustem?

    Inny przyklad.
    Kupuje jajka na bazarze za 10gr sztuka a pozniej sprzedaje je po 20gr.
    Czy pierwszy sprzedawca moze zadac ode mnie zadosuczynienia, bo kupilem
    od niego jajka za polowe tego za co pozniej sprzedalem? Czy jestem
    oszustem sprzedajac jajka za 2x wiecej? Oczywiscie ani sprzedawcy ani
    kupca nie wprowadzalem w blad podajac mu nieprawdziwa cene jajek.

  • 14. Data: 2006-03-19 10:47:12
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...pl>

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Czyli kazdego kto kupuje np na promocjach, bazarze czy w innych
    > miejscach gdzie mozna nabyc cos ponizej ceny okladkowej (ksiazka) mozna
    > nazwac oszustem?

    Nie sadze, sprzedawcy profesjonalni wiedza jaka wartosc ma dany towar.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 15. Data: 2006-03-19 10:48:45
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...
    >Czy kupujacy w jakis sposob wprowadzil w blad sprzedawce i
    > moze byc uznany za oszusta?

    A moze wyzyskal blad? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2006-03-19 10:53:57
    Od: g...@g...com

    Czy moglbys zdefiniowac pojecie "profesjonalny sprzedawca"?

  • 17. Data: 2006-03-19 11:10:38
    Od: "Michal Wilk" <m...@g...pl>

    Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > Czy moglbys zdefiniowac pojecie "profesjonalny sprzedawca"?

    Osoba sprzedajaca dana rzecz w zwiazku z dzialalnoscia zawodowa

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 18. Data: 2006-03-19 11:26:12
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Michal Wilk napisał:

    > Uzytkownik <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Nie sadze, sprzedawcy profesjonalni wiedza jaka wartosc ma dany towar.

    a sprzedawcy nieprofesjonalni?

  • 19. Data: 2006-03-19 11:29:15
    Od: g...@g...com

    A czy to nie prowadzi do takiej sytuacji, ze kazdy kupujacy moze byc
    nazwany oszustem tylko dlatego, ze kupi cos gdzies taniej niz w
    sklepie?

  • 20. Data: 2006-03-19 11:32:03
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "o`rety" <o`rety@pl.pl> napisał w wiadomości

    > a sprzedawcy nieprofesjonalni?

    Czesciej moga nie wiedziec jakiej wartosci rzecz sprzedaja

    Pozdrawiam,
    Michal