  • 1. Data: 2004-08-18 13:08:10
    Temat: IZBA WYTRZEŹWIEŃ -
    Od: MACIEK<a...@i...pl>

    Witam,

    Zaczne odrazu od opisu sytuacji

    9 sieprnia zostałem razem z kolega zabrany do izby wuytrzeźwien
    we Wrocławiu. Badanie lkomtaem wykzało 0,93mg/l w wydychanym
    powietrzu. Nie zgodziłem sie z tym wynikiem i poprosiłem o badani
    krwi na to Siostra ktora miała dyzur odpowiedziała mi ze jest to
    niemozliwe poniewaz w izbie nie obia badania krwi.

    I mam pytanie czy nie zostały pogwałcone moje prawa
    oraz czy moge napisac jakies odwołanie do jakigos oganu
    zeby nieplacic za izbe wytrzeźwień

    -> http://usenet.pomocprawna.info