-
1. Data: 2006-07-03 20:56:52
Temat: I znowu TePsA
Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>
Witam szanowne grono,
Mam otóż tak problem z naszym "kochanym" monopolistą. Ze względu na
zamieszkiwanie wspólnie z osobą chorą psychicznie zamówiłem sobie w TPSA
usługę polegającą na zablokowaniu kodem cyfrowym połączeń wychodzących.
Z dniem 1 lipca okazało się że dana usługa jest nieaktywna ponieważ
TePsA na 1 miesiąc wyłączyła możliwość korzystania z tej usługi. Dalsze
korzystanie będzie możliwe od 1 sierpnia. Zależy mi na tej usłudze
ponieważ osoba z którą mieszkamy i którą się opiekujemy ma manie
wydzwaniania na cały świat przez co wysokość opłacanych rachunków
potrafiła sięgnąć 800,- złotych. Czy takie działanie TePsY jest zgodne z
prawem?? Mogą sobie świadczone usługi wyłączać i włączać kiedy chcą?? W
ten sposób nabiją sobie w tym miesiącu znowu niemały rachunek do
opłacenia. Rozumiałbym sytuację gdy zaprzestają całkowicie świadczenia
pewnej usługi ale w tym przypadku dla mnie to jest draństwo - wakacyjna
przerwa na większe wpływy. Tym bardziej że ta usługa jest usługą
odpłatną. Jak mogę im dopiec choć troszkę??
Postroofki
--
nick......: DaNsOuNd
name......: Daniel Rykowski
contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl
-
2. Data: 2006-07-03 21:08:31
Temat: Re: I znowu TePsA
Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>
> Mam otóż tak problem z naszym "kochanym" monopolistą. Ze względu na
> zamieszkiwanie wspólnie z osobą chorą psychicznie zamówiłem sobie w TPSA
> usługę polegającą na zablokowaniu kodem cyfrowym połączeń wychodzących.
Moze napisz, kto figuruje na umowie ...
--
Krzysiek, Krakow
-
3. Data: 2006-07-03 21:15:09
Temat: Re: I znowu TePsA
Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
DaNsOuNd wrote:
> Witam szanowne grono,
>
> Mam otóż tak problem z naszym "kochanym" monopolistą. Ze względu na
> zamieszkiwanie wspólnie z osobą chorą psychicznie zamówiłem sobie w TPSA
> usługę polegającą na zablokowaniu kodem cyfrowym połączeń wychodzących.
> Z dniem 1 lipca okazało się że dana usługa jest nieaktywna ponieważ
> TePsA na 1 miesiąc wyłączyła możliwość korzystania z tej usługi.
Sprawdzałeś, że wyłączyli, czy tylko przeczytałaś pismo, że od 1 lipca
wypowiadają. Z 30 dniowym okresem wypowiedzenia zresztą.
> Czy takie działanie TePsY jest zgodne z
> prawem??
Tak. Każdą usługe mogą wypowiedzieć i tak włąsnie zrobili.
>Jak mogę im dopiec choć troszkę??
A to już chyba wszystkim w nawyk weszlo jak tu komuś dokopać dla
poprawienia humoru.
-
4. Data: 2006-07-03 21:29:28
Temat: Re: I znowu TePsA
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
witek napisał(a):
> Tak. Każdą usługe mogą wypowiedzieć i tak włąsnie zrobili.
Nie każdą, ale tę mogą.
M.
-
5. Data: 2006-07-03 21:37:16
Temat: Re: I znowu TePsA
Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>
Maciej Bebenek wrote:
> witek napisał(a):
>
>> Tak. Każdą usługe mogą wypowiedzieć i tak włąsnie zrobili.
>
> Nie każdą, ale tę mogą.
>
:)
właściwie każdą, z tym, że wypowiedzenie niektórych jest równoznaczne z
faktem, ze tepsa zbankrutowała
-
6. Data: 2006-07-03 21:44:27
Temat: Re: I znowu TePsA
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
witek napisał(a):
>>> Tak. Każdą usługe mogą wypowiedzieć i tak włąsnie zrobili.
>>
>> Nie każdą, ale tę mogą.
>>
> :)
> właściwie każdą, z tym, że wypowiedzenie niektórych jest równoznaczne z
> faktem, ze tepsa zbankrutowała
>
Pudło! Nawet w takim przypadku nie może wypowiedzieć ;-) Art. 102 ust. 2 PT
M.
-
7. Data: 2006-07-03 22:34:23
Temat: Re: I znowu TePsA
Od: zbihniew <z...@a...me>
Użytkownik DaNsOuNd napisał:
> Witam szanowne grono,
>
> Mam otóż tak problem z naszym "kochanym" monopolistą. Ze względu na
> zamieszkiwanie wspólnie z osobą chorą psychicznie zamówiłem sobie w TPSA
> usługę polegającą na zablokowaniu kodem cyfrowym połączeń wychodzących.
Nie lepiej założyć sobie jakiś tlenofon (tlenofon.pl) na prepaid - z
własnym numerem lokalnym. Znacznie bezpieczniejsze IMHO.
-
8. Data: 2006-07-04 06:05:53
Temat: Re: I znowu TePsA
Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>
Dnia Mon, 03 Jul 2006 22:56:52 +0200, DaNsOuNd napisał(a):
> Witam szanowne grono,
>
> Mam otóż tak problem z naszym "kochanym" monopolistą. Ze względu na
> zamieszkiwanie wspólnie z osobą chorą psychicznie zamówiłem sobie w TPSA
> usługę polegającą na zablokowaniu kodem cyfrowym połączeń wychodzących.
> Z dniem 1 lipca okazało się że dana usługa jest nieaktywna ponieważ
> TePsA na 1 miesiąc wyłączyła możliwość korzystania z tej usługi. Dalsze
>
Na pewno wyłączyli? Chyba zmieniają się zasady korzystania z usług
dodatkowych takich jak blokowanie wybranych usług. I pewnie dali Ci
miesięczne wypowiedzenie.
3m się.
--
Waldek "Jakec" Bulkowski
http://film.e-informator.pl
http://scrabble.e-informator.pl
-
9. Data: 2006-07-04 08:51:19
Temat: Re: I znowu TePsA
Od: "maximus" <n...@a...pl>
Ten artykuł nie dotyczy problemu wyżej przedstawionego czyli zaprzestania
świadczenia usługi lecz ograniczenia.
A więc może Art 101 ust 1,2,3 !
-
10. Data: 2006-07-04 08:52:19
Temat: Re: I znowu TePsA
Od: "waros" <w...@w...pl>
> potrafiła sięgnąć 800,- złotych. Czy takie działanie TePsY jest zgodne z
> prawem?? Mogą sobie świadczone usługi wyłączać i włączać kiedy chcą?? W
> ten sposób nabiją sobie w tym miesiącu znowu niemały rachunek do
> opłacenia. Rozumiałbym sytuację gdy zaprzestają całkowicie świadczenia
> pewnej usługi ale w tym przypadku dla mnie to jest draństwo - wakacyjna
> przerwa na większe wpływy. Tym bardziej że ta usługa jest usługą
> odpłatną. Jak mogę im dopiec choć troszkę??
>
jak nic nie a rady to jest usługa polegajaca na limicie miesięcznym impulsów
ustawiasz ile uważasz i masz z bani
pozdr
Var