    From: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Hosting, brak umowy, fatalna usluga
    Date: Mon, 14 Mar 2005 16:19:00 +0100

    Witam
    Kupilem ostatnio usluge hostingowa od pewnej polskiej firmy. Wplata na konto
    za 6 miesiecy z gory, uruchomienie konta i jest ok.
    30 min pozniej zaczelo sie... i trwa do dzis... serwer ma swoje dobre i zle
    momenty, w 90% ma zle momenty gdzie czas ladowania strony przedluza sie do
    30sec a czasami w ogole sie nic nie wyswietla...
    Zamowilem usluge ktora kompletnie nie spelnia jakichkolwiek norm.. po prostu
    nie dziala...
    Proby dodzwonienia sie do firmy nic nie daja, numery nie odpowiadaja, jedna
    komorka raz odpowiedziala i administrator powiedzial ze chwilowe problemy,
    do godziny naprawia.. naprawiaja juz tydzien...

    Co moge teraz zrobic? Czy jesli nie naprawia usterek moge zadac zwrotu
    kosztow? jestem osoba fizyczna, placilem przez posrednika internetowego,
    slad w postaci przelewu na moim koncie, zadnych rachunkow , faktur jeszcze
    nie przyslali...

    Niezgodnosc z umowa? Oszustwa? Pod co to podchodzi?
    Nie wiem jak sie przed takimi firmami bronic..

    pozdr