-
1. Data: 2002-10-05 15:07:40
Temat: Gwarancja: wymiana czy zwrot pieniedzy...
Od: "Bartosz 'Bhaarth' Śmigaj" <s...@p...pl>
Witam,
Ale mam wysyp problemow prawnych:) mam nadzieje ze to bedzie ostatni.
A wiec: w MediaMarkt kupiłem przeceniony (z powodu wejscai nowego modelu)
zostaw glosnikow do komputera. Niestety uszkodzeniu ulegl dekoder. Kiedy
udalem sie do MM, kazali przyniesc sam dekoder, niestety serwis uznal
inaczej i odeslal glosniki spowrotem. Potem wyslalem juz caly kompet, ktory
znow wrocil bo podobno dzialal poprawnie. Kiedy udowodnilem juz w MM ze
jednak nie dziala, wyslalny zostal do serwisu po raz 3. Caly ten "prces"
trwa juz ponad 2 miesiace. Prblem w tym ze serwis nie potrafi naprawic
sprzetu, dlatego MM postanowil wymienic sprzet. Prblem w tym ze w
wszystkich MM w polsce, juz nie ma tego zestawu. Z wiadomych przyczyn
(kupilem sporo taniej) nie chce gotowki.
Czy mam jakies pole do manewru, czy musze sie zgodzic na gotowke? Moge np.
zazadac sprzetu wprawdzie drozszego (w cenie mojego zestawu ale sprzed
przeceny:) ale rownowaznego pod wzgledem funkcji? Moze jakies inne
propozycje.
BTW: w MM wogole nie moglem zdobyc regulaminu gwarancji:/
Pozdrawiam
--
Bartosz 'Bhaarth' Śmigaj