  • Data: 2005-01-03 08:19:21
    Temat: Gwarancja w Media Markt
    Od: "SQ9HHL" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie. Mam drobny problem, jeżeli można to tak nazwać, i
    chciałbym prosić o poradę. Przestudiowałem już archiwum na google ale nie
    znalazłem tam jednoznacznej odpowiedzi. 29 grudnia zakupiłem w MM pewne
    urządzenie elektroniczne i pani przy kasie poinformowała mnie, że jest na
    nie rok gwarancji na podstawie paragonu. Jako, że mnie jakoś nie przekonuje
    takie gadanie poszedłem do działu obsługi klienta aby wydali mi normalną
    gwarancję z pieczątką, datą, podpisem warunkami gwarancji itp. Niestety ku
    mojemu zaskoczeniu po kilku minutach rozmowy z panem w dziale obsługi
    klienta dowiedziałem sie, że gwarancji nie otrzymam bo jest rok na podstawie
    paragonu i koniec. Używałem różnych argumentów ale pan się uparł i nic do
    niego nie docierało. Gdybym miał więcej czasu może nie dał bym za wygraną,
    ale, że się spieszyłem to sobie dałem spokój. Jednak wczoraj, już po całym
    sylwestrowym szaleństwie miałem chwilkę spokoju i przeglądnąłem strony
    producenta i dystrybutorów owego sprzętu który zakupiłem i okazało się, że
    zarówno producent jak i dystrybutorzy zawsze dają na to urządzenie dwa lata
    gwarancji. Więc teraz pytanie. Czy moge teraz po pięciu dniach od daty
    zakupu, uzbrojony w dużo cierpliwości i wolny czas jechać do MM i walczyc o
    wydanie mi pisemnej gwarancji czy jest już za późno. Dlaczego mam mieć tylko
    rok gwarancji skoro producent daje dwa lata. I jeszcze jedno. Czy każde
    urządzenie musi mieć swoją kartę gwarancyjną ? Bo pan bełkotał coś o
    gwarancji zbiorowej na całą partię danego sprzętu ? Istnieje wogóle coś
    takiego jak gwarancja zbiorowa ?
    Pozdrawiam i liczę na konkretne odpowiedzi.
    Krzysztof Doniczka