eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, proszę o rade.Gwarancja, proszę o rade.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate
    .onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "Ola" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja, proszę o rade.
    Date: 10 Jan 2005 10:02:28 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 21
    Message-ID: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1105347748 11025 213.180.130.18 (10 Jan 2005 09:02:28
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jan 2005 09:02:28 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.29.232.58, 192.168.243.36
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:268901
    [ ukryj nagłówki ]

    Zakupiłam użądzenie suszące do firmy. Po tygodniu użytkowania użądzenie uległo
    zepsuciu (przestało działać). Producent po otrzymaniu użądzenia stwierdził, iz
    jest to nasza wina ale w ramach "dobrej współpracy" dokonał naprawy. Co do
    mojej winy mogła bym tu głęboko polemizować ale nie o to tu chodzi, gdyż
    reklamacja została uznana.

    Po blisko 5 miesiącach suszarka znów się zepsuła (inna wada niz poprzednio).
    Podczas rozmowy telefonicznej oraz dość bużliwej dyskusji zostało stwierdzone,
    że suszarkę moge sobie sama naprawić jeśli mam na to ochotę. A że poprzednia
    reklamacja została uznana tylko dzięki jego uprzejmości on nie widzi potrzeby
    aby uznawać tym razem reklamacje (mimo iz nawet nie obejzał maszyny).

    Moje pytania:
    Czy moge naprawić je sama a producenta obciążyć kosztami naprawy (użądzenie
    jest mi potrzebne a czas ciśnie), oczywiście po uprzednim poinformowaniu go?
    Prosze mi wskazać na jakie przepisy mogła bym się powołać, w gwarancji nie
    jest nic wyszczególnione, że jakichś napraw nie obejmuje.
    Czy macie Państwo pomysł w jaki sposób poprowadzić tę sprawę?

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 10.01.05 09:32 bo

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1