  • 1. Data: 2003-07-25 13:33:46
    Temat: Gwarancja na buty- ile m-cy ???
    Od: "SMi" <s...@o...pl>

    Witajcie !
    Ile powinna wynosić gwarancja na buty turystyczne ?
    12 czy 24 m-ce ?
    Gdzie mogę znaleźć podstawy prawne ?

    --
    Serdecznie pozdrawiam.
    Mirek

  • 2. Data: 2003-07-25 13:50:29
    Temat: Re: Gwarancja na buty- ile m-cy ???
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    SMi wrote:

    > Ile powinna wynosić gwarancja na buty turystyczne ?
    > 12 czy 24 m-ce ?
    > Gdzie mogę znaleźć podstawy prawne ?

    A ile tylko sobie producent lub sprzedawca zażyczy. Może nie być jej
    wcale

  • 3. Data: 2003-07-25 13:57:13
    Od: "SMi" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości

    > A ile tylko sobie producent lub sprzedawca zażyczy. Może nie być jej
    > wcale

    T w takim razie co mnie chroni jako konsumenta ?

    Jak kupię buty w sklepie i się rozkleją ?

    Słyszałem cos o 24 miesiącach gwarancji na buty od 01.01.2003r....
    Pzdr. Mirek

  • 4. Data: 2003-07-25 14:02:18
    Od: "bAnan" <n...@o...pl>

    In news:bfrcsi$plo$1@news.onet.pl,
    SMi <s...@o...pl> typed:
    > T w takim razie co mnie chroni jako konsumenta ?
    >
    > Jak kupię buty w sklepie i się rozkleją ?
    >
    > Słyszałem cos o 24 miesiącach gwarancji na buty od 01.01.2003r....

    kodeks cywilny, a dokladnie niezgodnosc z umowa - trwa 2 lata, a przed
    uplywem 6 m-cy od kupna zakladane jest, ze produkt byl wadliwy *w trakcie*
    kupna

    --
    pozdro, bAnan

  • 5. Data: 2003-07-25 14:02:21
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    SMi wrote:

    > T w takim razie co mnie chroni jako konsumenta ?
    >
    > Jak kupię buty w sklepie i się rozkleją ?
    >
    > Słyszałem cos o 24 miesiącach gwarancji na buty od 01.01.2003r....

    Obecnie chroni tylko "zgodność z umową". I możliwość wyboru obuwia,
    którego producent z własnej woli daje gwarncję.
    Co to jest "zgodność z umową" to poszukaj w archiwum tej grupy

  • 6. Data: 2003-08-04 13:26:55
    Od: "SMi" <s...@o...pl>

    > Obecnie chroni tylko "zgodność z umową". I możliwość wyboru obuwia,
    > którego producent z własnej woli daje gwarncję.
    > Co to jest "zgodność z umową" to poszukaj w archiwum tej grupy

    Czy taka gwarancja na obuwie ma być na piśmie ?
    Pzdr. Mirek

  • 7. Data: 2003-08-05 05:28:53
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bglmrp$j58$1@news.onet.pl>, SMi wrote:

    > Czy taka gwarancja na obuwie ma być na piśmie ?

    Gwarancja tak, chyba że "taka" to "(nie)zgodność z umową" wtedy nie.

    --
    Marcin