  • 11. Data: 2007-09-05 09:34:30
    Temat: Re: Gwałt 4 lata temu.
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    el-ec-tr pisze:
    > prawnicy pozbawiają się często myślenia na rzecz kilku linijek w
    > kodeksie. to jest smutne i niebezpieczne.

    A jak chcesz udowodnic gwalt, ktory mial miejsce 4 lata temu ? Wyobraz
    sobie ze jakas twoja dawna znajoma po 4 latach sklada zawiadomienia ze
    ja zgwalciles. I co wtedy ? Masz isc do wiezienia ? Bo dowodow brak i po
    takim okresie czasu ich byc nie moze (chyba ze jakies nagranie).

    Oczywiscie osobie zgwalconej wspolczuje. Ja bym taka sytuacje rozwiazal
    inaczej, metodami poza prawnymi ale o tym nie bede tu pisal.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2007-09-05 09:41:40
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    Mithos pisze:

> [...]
    >
    > Oczywiscie osobie zgwalconej wspolczuje. Ja bym taka sytuacje rozwiazal
    > inaczej, metodami poza prawnymi ale o tym nie bede tu pisal.

    wariograf może? zazwyczaj się nie myli OIDP.

  • 13. Data: 2007-09-05 09:42:35
    Od: el-ec-tr <e...@n...com>

    n...@o...pl pisze:
    > Ciekawe czy tak każdy z Was w wieku 14 lat polecialby zaraz po takim
    > zdarzeniu na policje składać zeznania... Ludzie !! to było jeszcze
    > dziecko, brutalnie pobite, zgwałcone i zastraszone.
    >
    > Zastanawiam się czy biegły psycholog, seksuolog + świadek + przeszłośc
    > sprawcy są w stanie mu zagrozić. 10.09 mamy wizyte u psychologa który
    > siedzi w tych sprawach, myślę, że od niego dostaniemy jakieś
    > wskazówki, co z tym dalej robić.
    > Skoro Ona miała14 lat, to on byłby sądzony jako pedofil ?

    zdaje sie ze tak.

  • 14. Data: 2007-09-05 09:52:31
    Od: n...@o...pl

    Nie wiem czy pakować się w tą sprawę.

    A czy jeżeli pójdziemy na policje, będziemy chcieli pogadać z jakąs
    policjantką, na ten temat to będzie nam dana taka szansa? Po prostu
    młoda chciała by się dowiedzieć wsztystkiego bezpośrednio od
    policjantki, zanim złoży wniosek o ściganie.

  • 15. Data: 2007-09-05 09:57:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Mithos napisał:
    > A jak chcesz udowodnic gwalt, ktory mial miejsce 4 lata temu ? Wyobraz

    A po co ma udowadniać?

    Jak widać po wyroku na Krystiana Balę nie jest to w ogóle do niczego
    naszym sędziom potrzebne.
    Wystarczy, że wg sądu będzie "be" i dostanie 12 lat za gwałt, bo skoro
    można dać za to 25 lat to czemu nie 12?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 16. Data: 2007-09-05 09:57:33
    Od: n...@o...pl

    Mithos, tez bym to najchętniej załatwił sam ale uwierz... ze to nic
    nie da, a będzie jeszcze więcej kłopotów. Już mnie odwiedziono od tego
    pomysłu, bo byłem juz na to nastawiony. Najlepszym wyjsciem była by
    wlasnie sprawa w sądzie, jako pedofil juz nigdy nie miał by zycia. A
    tak ? powie kolegom, ze sciema, i sam bede miec problemy.

  • 17. Data: 2007-09-05 10:02:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik stern napisał:
    > Zataiłeś jego dowody niewinności?
    > Nieładnie z Twojej strony

    Problem ze zrozumieniem tekstu?

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 18. Data: 2007-09-05 10:03:08
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 11:41:40 +0200, el-ec-tr zeznał(a):

    > wariograf może? zazwyczaj się nie myli OIDP.

    a może tortury? Też niezłe efekty.

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 19. Data: 2007-09-05 10:04:39
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 05 Sep
    2007 11:57:28 +0200, Arek zeznał(a):

  • 20. Data: 2007-09-05 10:05:18
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zrobi sobie obdukcji itd... właściwie to żadne dziecko nie zna swoich
    > praw. jest zdane samo na siebie. zazwyczaj się zamyka w sobie i
    > zazwyczaj nic nie wychodzi na jaw.
    >
    > widzę tu dużą lukę prawną wykorzystywaną przez tych najgorszych
    > przestępców, a wystarczyłoby chociażby obowiązkowe badanie wariografem w
    > przypadku takich zdarzeń i potraktowanie tego jako poważnego dowodu.
    >
    > problem jest poważny,a jednak totalnie ignorowany przez polskie prawo.
    > po takich zdarzeniach zazwyczaj kobieta ma skazę na całe życie, rodzą
    > się w niej pewne patologie. uwierzcie mi - wiem o czym mówię.

    po trzecuie jestes moralnym ignorantem ktory zmeinil by zdanie gdyby
    padl ofiara falszywego oskarzenia. Moge sie zalozyc o kazde pieniadze ze
    swa teorie albo by szmienil ogolnie albo by zmienil tylko w swojej sprawie.

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał