    Subject: Grzywna nalozona przez sad grodzki.
    From: Chewie <chewie1[cut-it]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 23 Mar 2007 19:51:57 GMT

    Witam. Jakies 5 miesiecy temu zostala zalozona przeciwko mnie sprawa o
    ukaranie w sadzie grodzkim. Wnioslem o przyjecie grzywny w wysokosci
    100zl za pewne wykroczenie(zaproponowano mi to na policji). Jako ze
    zaraz po zdarzeniu zmuszony bylem wyjechac do Londynu, spytalem czy
    grzywna moze byc odebrana i wniesiona przez kogos innego, mieszkajacego
    w miejscu mojego zameldowania. Policjant powiedzial, ze nie ma
    problemu, moge wyjezdzac, tylko ta osoba bedzie musiala to odebrac i
    zaplacic. Minelo kilka miesiecy po czym okazalo sie, ze osoby
    mieszkajace w mieszkaniu (moi rodzice) nie moga odebrac pisma z sadu i
    nikt nie moze udzielic zadnych informacji. Mam zamiar pojawic sie w
    Polsce dopiero w czerwcu, wiec chcialbym wiedziec jakie groza mi
    konsekwencje oraz jakie dzialania powinienem podjac.

    "Eye for an eye and the whole world is blind" Muhatma Gandhi