  • Data: 2004-05-28 21:22:21
    Temat: Grozi mi eksmisja ...kilka prośba o rade
    Od: "Grzegorz" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja wygląda tak, mieszkamy od 25 lat(Ja + brat + matka) w bloku
    administrowanym przez Wojskowa Agencje Mieszkaniową, Ojciec jest żołnierzem
    zawodowym. Kilka lat temu rodzice się rozwiedli, ojciec został przeniesiony do
    innego garnizonu oddalonego od mojej miejscowości o 150km dostał tam mieszkanie
    z WAM, jednocześnie, z tutejszego oddziału WAM dostaliśmy pismo o tym ze
    zamieszkujemy bez tytułu prawnego i zostajemy zobowiązani do opuszczenia lokalu
    lub płacenia 200% czynszu jako kary. Czynsz płacimy zawsze terminowo nie mamy
    żadnych zaległości, dzisiaj dostaliśmy pismo z nakazem eksmisji, Pytanie jest
    takie co możemy zrobić, czy możemy się starać o lokal zastępczy(socjalny) na
    wynajęcie czego kolwiek nie stać nas. Może jest jakieś inne rozwiązanie.
    Za wszelka pomoc z góry dziekuje.

    Pozdrawiam
    Grzegorz