  • 21. Data: 2008-08-15 06:54:43
    Temat: Re: Grożenie bronią ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:5c5rmxexvdfd$.vl4qm5m8bua2$.dlg@40tude.net...

    > Tylko czemu to ma służyć? Bo ten co będzie chciał nosić, i tak będzie
    > nosił.

    Jak w Polsce wprowadzano zakaz noszenia kij beisbolwych, to chodziło o to,
    by dać podstawę do ukarania chuligana, zanim ten komuś kijem po głowie
    przyłoży. Pewnie i o top chodziło Niemcom.

  • 22. Data: 2008-08-15 09:14:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream pisze:

    > Tylko czemu to ma służyć? Bo ten co będzie chciał nosić, i tak będzie
    > nosił.

    Mnie nie pytaj. Zapis IMHO idiotyczny.

  • 23. Data: 2008-08-15 09:15:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Jak w Polsce wprowadzano zakaz noszenia kij beisbolwych, to chodziło o
    > to, by dać podstawę do ukarania chuligana, zanim ten komuś kijem po
    > głowie przyłoży. Pewnie i o top chodziło Niemcom.

    I w konsekwencji przestępstwo popełnia dzieciak ćwiczączy na lżejszej
    plastikowej atrapie ;)

  • 24. Data: 2008-08-16 12:03:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 13 Aug 2008 11:27:57 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > *W ogóle*?
    > Ciekawe jak kupić sobie w takim układzie noże kuchenne :|

    Nie wiem jak w DE, ale w NL jak ostatnio kupowałem kuchenniaka
    to miał ostrze zapakowane w plastikową rameczkę, której nie dało
    się łatwo zdjąć - więc mając nóż tak opakowany nikt by się nie
    przyczepił (bo "nie da się go od razu użyć").

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 25. Data: 2008-08-16 13:28:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

> [...]
    > się łatwo zdjąć - więc mając nóż tak opakowany nikt by się nie
    > przyczepił (bo "nie da się go od razu użyć").

    No to nasi harcerze byliby tam nielegalni ;->

    OIDP "finka" to standardowy element harcerskiego munduru ;)

  • 26. Data: 2008-08-16 17:53:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 16 Aug 2008 15:28:02 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > No to nasi harcerze byliby tam nielegalni ;->
    >
    > OIDP "finka" to standardowy element harcerskiego munduru ;)

    W Amsterdamie tak - poza miastami już by było ok bo można mieć
    ze stałym ostrzem do 28cm.
    Opisali to na knives.pl:
    http://www.knives.pl/forum/index.php/topic,57247.0.h
    tml
    Generalnie tolerancja na noże się zmniejsza...

    Pozdrawiam,
    Henry