    From: "MałgosiaM" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gminna własność i użytkowanie
    Date: Sun, 19 Oct 2003 20:31:31 +0200

    Witam!

    Mam problem(a raczej moi rodzice). Mieszkamy na wsi i mamy pole uprawne koło
    gminnej petli drogowej, droga ta jest gruntowa. Mamy tez sasiada, który
    mieszka naprzeciwko naszego pola. Otoz ten sąsiad posadził 7 drzewek wokol
    tej petli. Rodzice bardzo się wkurzyli i chcą zeby te drzwka zniknely z tej
    petli, bo przeszkadzac beda im w wjezdzie na pole ciagnikiem. Moje pytania:
    czy sasiad mial prawo te drzewka sam posadzic bez wczesnego uzgodnienia z
    moimi rodzicami? Czy istnieja jakies przepisy mowiace o takim postepowaniu?
    Rodzice chca jechac do gminy do Wojta dowiedziec sie czy ten sasiad mial
    takie prawo to samozagospodarowania tej petli. Jeszcze jedno, czy Wojt mogl
    pozwolic temu sasiadowi na sadzenie tych drzewek bez uzgodnienia z moimi
    rodzicami??

    Bardzo prosze o pomoc

    pozdrawiam
    Gosia