    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Głosowanie za granicą
    Date: Wed, 26 Sep 2007 16:22:03 +0200

    Rozumiem, że jeśli mam zaświadczenie o prawie do głosowania nie muszę
    już nic zgłaszać w konsulacie na co najmniej 5 dni przed wyborami,
    żeby móc zagłosować za granicą, będąc tam czasowo, nie mieszkając
    tam na stałe, czy tak?

    Czy jako dokument tożsamości wystarczy paszport, czy musi być DO? Na
    zaświadczeniu jest pesel, którego nie ma w paszporcie, stąd to pytanie.

    Czy znane są już obwody zagraniczne? Szukałam, ale nie znalazłam.
    Jeśli jeszcze nie, to może ktoś wie kiedy będą podane?

    TIA
    Renata