  • 11. Data: 2007-09-18 20:16:01
    Temat: Re: Głosowanie
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    oliveira pisze:
    > Tyle o teorii - w większości miejskich wydziałów spraw obywatelskich
    > powiedzą ci, ze to martwy przepis, którego nikt już od dawna nie
    > pilnuje.

    A o praktyce spytaj tych skazanych za niedopełnienie obowiązku. Zdarzają
    się, nawet nie tak rzadko. Szczególnie jeśli porównywać z niektórymi
    innymi przepisami prawa wykroczeń.

    > Owszem meldunek daje większe prawa - choćby pobytu w miejscu
    > zameldowania,

    od kiedy?

    KG

  • 12. Data: 2007-09-18 20:58:57
    Od: oliveira <_...@g...pl_>

    > A o praktyce spytaj tych skazanych za niedopełnienie obowiązku. Zdarzają
    > się, nawet nie tak rzadko. Szczególnie jeśli porównywać z niektórymi
    > innymi przepisami prawa wykroczeń.

    przykłady...

    > od kiedy?

    Jeśli jesteś zameldowany pod jakimś adresem, nikt nie ma prawa cię
    stamtąd wyprosić (chyba, że jesteś pijany lub stwarzasz zagrożenie) -
    nie wiem od kiedy, ale tak jest.

    --

    marcin

    Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

  • 13. Data: 2007-09-18 21:26:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    oliveira pisze:
    > przykłady...

    czego?

    > Jeśli jesteś zameldowany pod jakimś adresem, nikt nie ma prawa cię
    > stamtąd wyprosić (chyba, że jesteś pijany lub stwarzasz zagrożenie) -
    > nie wiem od kiedy, ale tak jest.

    Bzdura.

    KG

  • 14. Data: 2007-09-18 22:25:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    oliveira wrote:

    > przykłady...

    Nie dopełnij obowiązku meldunkowego i poproś kogoś, żeby na ciebie
    doniósł (tzn. złożył wniosek o ukaranie za to wykroczenie). Przekonasz
    się :)

    Brednie.

  • 15. Data: 2007-09-19 14:55:55
    Od: oliveira <_...@g...pl_>

    > Brednie.

    ale masz jakieś wsparcie?
    Przerabiałem to w praktyce, więc nie wciskaj głodnych kawałków.

  • 16. Data: 2007-09-19 23:51:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    oliveira wrote:

    > ale masz jakieś wsparcie?

    Meldunek służy WYŁĄCZNIE celom ewidencyjnym. Nie daje żadnych praw do
    przebywania w lokalu.

    Ludzie tyle lat byli kołowani, że aż trzeba było to w ustawie o
    ewidencji ludności to zapisać - a mimo tego naród nadal oporny i myli
    meldunek z prawem do przebywania w lokalu.

    > Przerabiałem to w praktyce, więc nie wciskaj głodnych kawałków.

    W praktyce mogłeś też przerabiać amfetaminę, co nie znaczy, że robiłeś
    to legalnie.