  • 11. Data: 2007-04-25 10:13:24
    Temat: Re: Głośny sąsiad
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jolanta Pers napisał(a):

    > Huh? Głośna muzyka to nie hałas?

    tylko ze ten halas musi miec charakter wybryku. Jak koles nie jest glupi
    a sasiad przewrazliwiony to sie wywinie z tego

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 12. Data: 2007-04-25 12:57:13
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

    > tylko ze ten halas musi miec charakter wybryku. Jak koles nie jest glupi
    > a sasiad przewrazliwiony to sie wywinie z tego

    W mojej okolicy policja na szczęście nie przejmuje się takimi detalami, a
    odpowienio pouczona przestaje też bredzić o ciszy nocnej i "zwyczajowym
    nieinterweniowaniu" poza takową.

    --
    JoP