  • Data: 2008-03-16 16:17:48
    Temat: Gdzie zgłosić sprawę?
    Od: "ArturS." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kiedyś coś tam sprzedałem przez allegro - jako firma.
    Klient wysłał do mnie na reklamację sprzęt wart XX, odesłałem mu
    prawidłowy - nowy, wymieniony sprzęt (reklamowany u producenta) - w między
    czasie wysłałem mu omyłkowo inny droższy sprzęt (dajmy na to o
    200zł droższy) Klient dostał 2 x tą samą firmą kurierską przesyłkę - nowy
    towar który reklamował i inny nie związany z jego reklamacją towar (nowy i o
    200zł droższy).
    Facet nie reaguje na moje prośby i groźby, telefony olewa itd., mam już
    wszystkie kwitki, nadań i doręczeń, faktury, korespondencję z opisem aukcji
    z Allegro.

    Mam jak na ręku że to nie jego.
    Pytanie gdzie najpierw się z tym udać?.

    Myślałem na początek policja, prokuratura, wniosek do sądu? - już sam nie
    wiem.

    Artur