  • 1. Data: 2007-06-07 11:03:42
    Temat: Gdzie porada prawna? Warszawa, Bielany
    Od: "Pavel" <d...@p...eu>

    Dzień dobry,

    Będę wdzięczny za wskazanie kancelarii / prawnika,
    w której można uzyskać poradę prawną w zakresie
    podatków od spadków i darowizn, darownizn, spadków,
    podatków.
    Dobrze by było, gdyby siedziba kancelarii była
    na terenie Bielan w Warszawie.

    Jak wygląda sposób rozliczania w kancelariach
    (stawka za godzinę, wycena, ...)?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pavel

  • 2. Data: 2007-06-07 12:11:23
    Temat: Re: Gdzie porada prawna? Warszawa, Bielany
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Thu, 7 Jun 2007 13:03:42 +0200, Pavel napisał(a):

    > Jak wygląda sposób rozliczania w kancelariach
    > (stawka za godzinę, wycena, ...)?

    na stronie Ministerstwa Finansów znajdziesz Rejestr osób prawnych
    uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego

    ale nie spodziewaj się ceny nizszej niż 300zł netto za usługę

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Od 1.01.2008 bez kontroli granicznych, więcej na http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2007-06-07 12:26:19
    Od: "Pavel" <d...@p...eu>

    > na stronie Ministerstwa Finansów znajdziesz Rejestr osób prawnych
    > uprawnionych do wykonywania doradztwa podatkowego
    >
    > ale nie spodziewaj się ceny nizszej niż 300zł netto za usługę

    Dziękuję za odpowiedź.
    No i pocieszyłeś mnie, że tak tanio, bo byłem przygotowany
    na 1000 zł i więcej.

    Pavel