  • 31. Data: 2017-07-28 16:45:35
    Temat: Re: Gdzie bedzie sprawa?
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-28 o 16:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Możesz dzwonić do BOI sadu lub sekretariatu wydziału, nie sadzę, aby chcieli liczyć
    kartki (niektóra kartka ma dwie strony do skopiowania), jeden tom akt ma bodajże 200
    kartek (pisze bodajże, bo to czasem jest zmienianie) plus załączniki w postaci akt
    postępowania przygotowawczego itp., spytaj czy jest jeden tom akt (zapewne jeden) czy
    więcej.
    > Razem z nakazem dostałeś już odpis jakichś dokumentów przecież?
    >
    > Podobno teraz dużo młodych adwokatów i radców bez zajęcia, ale jak ich znaleźć,
    skoro rady adwokackie zakazują reklamy???

    > -----

    własnie o to chodzi ze w dowodach nie ma NIC WPISANEGO :)
    dostałem kartke z policji i wyrok nakazowy i tyle

  • 32. Data: 2017-07-28 18:25:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przepisz tu dokładnie treść pouczenia z pisma z sądu.

    -----

  • 33. Data: 2017-07-28 18:29:41
    Od: mastif <k...@g...com>

    standardowe regułki, że mam 7 dni na złożenie sprzeciwu itd

  • 34. Data: 2017-07-28 20:41:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 14:10, mastif pisze:

    > przepraszam art 26

    Ty to rzeczywiście jesteś tępak.
    Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2017-07-28 20:42:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-28 o 16:45, mastif pisze:

    > własnie o to chodzi ze w dowodach nie ma NIC WPISANEGO :)

    Co się głupio dziwisz? W nakazowym nie przeprowadza się postępowania
    dowodowego. Będzie sprzeciw, będzie postępowanie dowodowe.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2017-07-29 06:16:18
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-28 o 20:41, Liwiusz pisze:

    > Ty to rzeczywiście jesteś tępak.
    > Przeczytaj ten artykuł i nie pieprz głupot.

    Wyrazaj sie palancie

  • 37. Data: 2017-07-29 06:17:22
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-28 o 20:42, Liwiusz pisze:

    > Co się głupio dziwisz? W nakazowym nie przeprowadza się postępowania
    > dowodowego. Będzie sprzeciw, będzie postępowanie dowodowe.

    To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych
    dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

    wez chłopie znajdz sobie żone bo pieprzysz głupoty, albo chociaz rybki

  • 38. Data: 2017-07-29 09:21:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-29 o 06:16, mastif pisze:

    > Wyrazaj sie palancie

    Tępak to określenie twojego stanu umysłu, a nie epitet.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2017-07-29 09:22:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-29 o 06:17, mastif pisze:

    > To na jakiej podstawie mnie skazali nakazowym ? jak nie maja zadnych
    > dowodow ?:) od tak? ze jestem głupi i zapłace ?:)))

    Tak, bez dowodów. Na podstawie opisu policjanta. Tak wygląda procedura w
    postępowaniu karnym nakazowym.

    > wez chłopie znajdz sobie żone bo pieprzysz głupoty, albo chociaz rybki

    Nie wiesz, a się wypowiadasz. Nawet nie potrafisz podać artykułu kodeksu
    wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś żałosnym analfabetą.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2017-07-29 10:08:34
    Od: mastif <k...@g...com>

    W dniu 2017-07-29 o 09:22, Liwiusz pisze:

> [...]
    > wykroczeń, który złamałeś, a pomocy oczekujesz. Jesteś żałosnym analfabetą.

    Nie załamałem zadnego art.
    W opisie policjanta sa 3 zdania ze w okresie od tego do tego probowałem
    zaszkodzić firmie i tyle, zadnych szczegolow, ani gdzie to pisałem, czy
    mowilem, nie wiem