  • Data: 2007-01-10 00:58:54
    Temat: Fredom anonimowosc w sieci
    Od: "ma@roX" <t...@u...rx> szukaj wiadomości tego autora

    No własnie nie wiem czy wiecie ! ale zaobserwowałem tendencje do
    blokowania tora,najpierw na ircu,pozniej nie moglem za torem pisac za
    na wikipedi a teraz kurwa ! jeszcze marazela blokuje tora ;(.Naszczescie
    pozostaje jeszcze aioe(ktore na marginesie jest do bani to fakt !! ale
    udostepnia w4rwbqnaa6oopu5l.onion ) .....

    No dobra ale do czego zmierzam,zostają jeszcze polskie czytniki newsów

    news.interia.pl
    news.wp.pl
    news.orange.pl

    :) paradoksalnie zamiast chowac sie za aioe czy morazela(ktora juz
    blokuje tora i jest u mnie spalona )

    mozemy sie laczyc do polskich czytnikow news pozostajac calkowicie
    anonimowi,wystarczy tylko ustawic localhost na sock5 w czytniku i
    zamiast naszego ip pojawia sie ip ktoregos z servów tora ;)

    ;) Warto wspomniec ze ip które widzicie w nagłówkach to nie jest ip z
    ktorego został wysłany post.Postaram się wytłumaczyc dlaczego i na
    jakiej zasadzie to działa

    Podczas wysyłania posta,czy korzystania z dowolnej aplikacji
    wykorzystujacej TCP /IP (http,usenet,jabber>czyli>np>tlen)

    Tor tworzy tunel na defulcie do 20 serverów rozsianych po calym swiecie
    na takiej zasadzie ze host ktory widzicie sam nie widzi nadawcy
    posta,tylko inny server tora i tak wkółko ;)

    To jest jedyny soft ktory zapewnia 100procentowa w sieci ;) bo nei da
    się namierzyc nadawcy a warto wspomniec ze liczba serverów tora
    rosnie z dnia na dzien

    http://tor.eff.org/ ;) polecam i pozdrawiam