    From: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Fotele i ilośc miejsca w samolotach - czy to dyskryminacja?
    Date: Tue, 10 Oct 2006 15:48:24 +0200

    Witajcie!

    Dosyć często zdaża mi się podróżować różnymi liniami lotniczymi i przyszła
    mi do głowy taka myśl, na razie teoretyczna. Ze względu na moje gabaryty
    (197 cm wzrostu, ze 130 cm w klatce) mam za każdym razem duże problemy w
    zajęciu miejsca w samolocie, głównie w tych na krótkich trasach.
    Czy takie postępowanie przewoźnika nie jest dyskryminacją? Dlaczego nie ze
    swojej winy musiałbym dopłacać do pierwszej lub biznes klasy? Przecież ja
    nie odpowiadam za moje geny, taki urosłem, nie spasłem się ze swojej winy,
    po prostu wynika to z budowy szkieletu.
    Czy takie postepowanie linii lotniczych jest właściwe? Czy nie mają
    obowiązku zapewnic mi wystarczającej ilości miejsca? Czasem odległośc od
    foteli jest mniejsza niż długość mojej kości udowej.