  • 21. Data: 2010-01-26 07:07:07
    Temat: Re: Firma windykacyjna
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Gdzieś czytałem, chyba na innym forum, ze firmy windykacyjne są na tyle
    głupie, ze kupują "paczki długów" nie weryfikując ich, a co za tym idzie są
    w posiadaniu rzekomych długów, których nigdy nie ściągną.

    Poza tym firmy windykacyjne w zasadzie potrafią jedynie wysyłać
    automatyczne listy i chyba nigdy nie zdarzyło się, aby windykacja odpisala
    na pismo ustosunkowując się do poprzedniej korespondencji.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index4.php

  • 22. Data: 2010-01-26 07:12:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > automatyczne listy i chyba nigdy nie zdarzyło się, aby windykacja odpisala
    > na pismo ustosunkowując się do poprzedniej korespondencji.

    A tak w ogóle, to coś wiesz w temacie, na który się wypowiadasz?

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2010-01-26 16:33:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > Gdzieś czytałem, chyba na innym forum, ze firmy windykacyjne są na tyle
    > głupie, ze kupują "paczki długów" nie weryfikując ich, a co za tym idzie są
    > w posiadaniu rzekomych długów, których nigdy nie ściągną.

    I ciągle im się to opłaca.