  • 21. Data: 2006-02-26 15:30:43
    Temat: Re: Filmy z sieci...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > a na co jest przeznaczony abonament?

    Tyle lat, a ty nadal wierzysz w tę fasadę jak ostatni frajer...

    To nie jest żaden abonament, tylko podatek za luksus posiadania odbiornika.

  • 22. Data: 2006-02-26 15:35:19
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Przemek R. napisał:

    > a na co jest przeznaczony abonament?

    Na sfinansowanie działalności telewizji rządowej. Ale co to ma
    wspólnego? Płacisz to jako podatek, korzyści ani praw Ci abonament
    żadnych nie przynosi.

    -------------------+
    -------------------+

  • 23. Data: 2006-02-26 16:04:06
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > nie. I ni pytaj sie zraaz kiedy okradasz bo kazdy wie kiedy to robi. Za
    > W przypadku radia/telewizji za sluchanie/ogladanie zaplaciles placac
    > abonament.

    Ściągający film z sieci może podać analogiczny argument na swoją korzyść,
    stwierdzając, że zapłacił za dostęp do internetu.

  • 24. Data: 2006-02-26 16:17:07
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > zaplaciles placac
    > abonament.

    nie, placisz za posiadanie obiornika TV/radiowego, a nie za ogladanie.

    I popatrz - ja telewizje mam i ogladam, ale nie place abonamentu bo nie
    posiadam TV - i co w zwiazku z tym? Okradam??

    Jacek

  • 25. Data: 2006-02-26 16:36:55
    Od: "MirekS" <X...@w...pl>

    Ściąganie filmów to jest kradzież i nie ma co na ten temat dyskutować,
    Jest to kradzież z punktu widzenia prawa - o sumieniu się nie będę
    wypowiadał. :)

    Tyle że - w Polsce się tego jak dotychczas nie ściga :) Chyba że dotyczy
    pornografii itp.
    Mogą być problemy jeśli jest to związane z zarabianiem pieniędzy, np. za
    udostępnienie odpłatne ściąganych filmów.

    Z tego co czytałem to nawet jakby się tego czepili to żadnych poważnych
    wyroków za to nie będzie - zawiasy co najwyżej :)

    Pozdtrawiam.

  • 26. Data: 2006-02-26 16:37:20
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > nie. I ni pytaj sie zraaz kiedy okradasz bo kazdy wie kiedy to robi. Za
    > W przypadku radia/telewizji za sluchanie/ogladanie zaplaciles placac
    > abonament.

    dobra, arg. z abnonamentem wycofje. Ale stwirdzenie ze kazdy z was
    doskonale wie kiedy okrada inna osobe na pewno nie.
    Na piewrszy rzut oka widac czy sie ma do czynienia ze zlodziejem czy nie.

    P.

  • 27. Data: 2006-02-26 16:39:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    MirekS napisał(a):
    > Ściąganie filmów to jest kradzież i nie ma co na ten temat dyskutować,
    > Jest to kradzież z punktu widzenia prawa - o sumieniu się nie będę
    > wypowiadał. :)

    nie jest z punktu widzenai prawa, twierdzisz inaczej podaj podstawe prawna.

    P.

  • 28. Data: 2006-02-26 17:23:00
    Od: "MirekS" <X...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > nie jest z punktu widzenai prawa, twierdzisz inaczej podaj podstawe
    prawna.

    > P.

    prawa autorskie itp.
    Podstawy prawnej ci nie podam, prawnikiem nie jestem.
    Mogę się co najwyżej powoływać na wiele artykułów zamoieszczonych w
    internecie nt. sieci p2p.
    np. http://serwisy.gazeta.pl/kultura/1,71225,3071683.htm

    Ściągając film programem typu p2p - udostępniamy go zarazem do ściągnięcia
    innym.

    Pozdrawiam.

  • 29. Data: 2006-02-26 19:12:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisał w wiadomości

    > prawna.
    >
    > prawa autorskie itp.

    no wlasnie z tej ustawy oczekuje dokladnego art

    > Podstawy prawnej ci nie podam, prawnikiem nie jestem.

    i wtym problem wlasnie. Tutaj juz setki razy temat byl przerabiany z
    podawaniem podstawy prawnej i chcialbym CI oswiadczyc ze sie mylisz :)

> [...]
    > np. http://serwisy.gazeta.pl/kultura/1,71225,3071683.htm
    >
    > Ściągając film programem typu p2p - udostępniamy go zarazem do ściągnięcia

    zalezy od programu, zalezy od ustawien i zalezy od zamiaru (musisz miec
    swiadmosc tego)

    P.

  • 30. Data: 2006-02-26 22:17:39
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    MirekS napisał(a):
    > Ściąganie filmów to jest kradzież i nie ma co na ten temat dyskutować,
    > Jest to kradzież z punktu widzenia prawa

    to podaj ta podstawe prawna skoro jestes taki pewny :D

    > Tyle że - w Polsce się tego jak dotychczas nie ściga :)

    patrz wyzej

    > Z tego co czytałem to nawet jakby się tego czepili to żadnych poważnych
    > wyroków za to nie będzie - zawiasy co najwyżej :)

    gdzie czytales?

    Jacek