  • 21. Data: 2013-08-22 16:30:05
    Temat: Re: Filmik z numerem rejestracyjnym pojazdu
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Podpowiesz, co numer rejestracyjny pojazdu sfilmowanego ma ustawą o
    > ochronie danych osobowych? Samochód nie jest osobą. Na podstawie tablicy
    > nie da się zidentyfikować kierującego.

    Co ma kierujący do wiatraka ?

  • 22. Data: 2013-08-23 01:36:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Co ma kierujący do wiatraka ?

    Bo ustawa chroni dane OSOBOWE.

  • 23. Data: 2013-08-23 20:53:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Bo ustawa chroni dane OSOBOWE.

    I co, nie umiesz sobie wyobrazić, że chodzi np o osobę WŁAŚCICIELA ?

  • 24. Data: 2013-08-23 21:49:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 23 Aug 2013, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I co, nie umiesz sobie wyobrazić, że chodzi np o osobę WŁAŚCICIELA ?

    Podaj PRZEPIS z którego chcesz wywieść zależność wziętą od czapy.
    Przepisy z których wynikają roszczenia właściciela wobec samochodu
    istnieją.
    Przepisów które wywodziłyby relację odwrotną, czyli ochronę
    właściciela przed własnym samochodem, niestety nie znam,
    może poza odpowiedzialnością za produkt niebezpieczny, możesz pomóc.

    Nikt nie każe właścicielowi ujawniać nru rejestracyjnego swojego
    samochodu publicznie, może go zamknąć w garażu i nie pokazywać.
    I tak jest w lepszej sytuacji niż właściciel gruntu, ujawniony
    w księgach, czy np. prowadzący DG :>

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2013-08-24 00:46:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > I co, nie umiesz sobie wyobrazić, że chodzi np o osobę WŁAŚCICIELA ?

    Przyznam, że ze sporym oporem. Ale może Ty mi jakoś ten sposób rozumowania
    przybliżysz. W Twojej ocenie istnieje jakikolwiek sposób odczytania danych
    osobowych prawnie chronionych z tablicy rejestracyjnej?