  • 11. Data: 2013-11-30 22:58:46
    Temat: Re: Fałszywe dane osobowe
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    news:l7d6da$cai$1@node2.news.atman.pl...

    > ^^^^^
    >
    > Niewidomy ?

    Kurna bystrzachy się znalazły szybsze ode mnie. Też sam od razu to samo
    stwierdziłem o tej analfabecie :)

  • 12. Data: 2013-11-30 23:23:01
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Wykłada polonistykę. Ewentualnie wykłada Hemie w Tesko.
    Ciekawe.
    Poczekam na wypowiedź zainteresowanej. :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 13. Data: 2013-11-30 23:26:17
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-11-30 23:23, WOJO pisze:
    > Ciekawe.
    > Poczekam na wypowiedź zainteresowanej. :)

    Panowie nowi?:) Stokrotka to taki ortograficzny troll :) Celowo pisze
    fonetycznie. Z drugiej strony zwraca to uwagę na bezsens naszej
    ortografii ;)

    Marcin

  • 14. Data: 2013-11-30 23:32:31
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Panowie nowi?:) Stokrotka to taki ortograficzny troll :) Celowo pisze
    > fonetycznie. Z drugiej strony zwraca to uwagę na bezsens naszej ortografii
    > ;)
    Troll, nie troll - chciałbym z czystej ciekawości wiedzieć czy w
    rzeczywistości realnej z równą zajadłością walczy o zmiany, co w
    rzeczywistości wirtualnej.
    Może warto ten talent wykorzystać w innej dziedzinie?
    Nie ukrywam, że sposób przez Nią wybrany mnie drażni i zwyczajnie po paru
    słowach, nie czytam dalej, ale ma charyzmę.
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 15. Data: 2013-12-01 01:28:30
    Od: "Moon" <a...@k...me>

    Użytkownik "Karol Misiukiewicz" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie, czy dane osobowe:
    > Karol Misiukiewicz ur 1983-03-22 zam ul. Poznańska 23/11 Konin
    > trzeba chronić zgodnie z ustawą ?
    > dodam, że nie ma pod tym adresem osoby która tak sie nazywa i tego dnia
    > sie
    > urodziła
    >
    > Czy takie dane osobowe są danymi w rozumieniu ustawy ?

    Skoro nie ma osoby, nie ma danych osobowych.
    Dane osobowe są związane inherentnie z osobą.

    Jak napiszesz "sierotka Marysia, ulica Muchomorkowa 6, Gównowice" to nie
    tworzysz "danych osobowych".

    Eeee, trollujesz.

    moon

  • 16. Data: 2013-12-01 08:25:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-30 23:32, WOJO pisze:

    > Może warto ten talent wykorzystać w innej dziedzinie?
    > Nie ukrywam, że sposób przez Nią wybrany mnie drażni i zwyczajnie po
    > paru słowach, nie czytam dalej, ale ma charyzmę.
    > :)

    A mnie drażni taka pobłażliwość dla odmieńców, odszczepieńców, ;-) dla
    ludzi gardzących zasadami, mających w du... czas i nerwy swoich
    "dyskutantów" i nie przyjmujących do wiadomości, że ich mądry i
    merytoryczny przekaz przez takie barbarzyńskie niedbalstwo traci swoją
    siłę i moc. :-)
    Ale kto by tam słuchał starego pryka po czterdziestce co też trochę na
    bakier jest z ortografią. :-)
    Dzisiaj ważna jest osobowość, suwerenność, godność, indywidualność,
    postępowość, łamanie zasad.
    To dzięki takim wartościom budujemy świetlaną przyszłość w zjednoczonej
    europie. ;-)

    PS. Ale Gierkiem zaleciało :-)

  • 17. Data: 2013-12-01 12:49:38
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-12-01 08:25, z pisze:

> [...]
    > "dyskutantów" i nie przyjmujących do wiadomości, że ich mądry i
    > merytoryczny przekaz przez takie barbarzyńskie niedbalstwo traci swoją

    Większość ludzi ma z tym problem. Ale gdyby nie ci odszczepieńcy, to
    ziemia dalej byłaby płaska i upuszczali by ci krew jakbyś na coś
    zachorował :)
    Zasady ustanowił człowiek, czasem mądrzejsze, czasem głupsze. Z głupimi
    trzeba walczyć i je zmieniać
    marcin

  • 18. Data: 2013-12-01 16:31:59
    Od: "Stivi" <...@t...com>

    Użytkownik "Chocobo" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Panowie nowi?:) Stokrotka to taki ortograficzny troll :) Celowo pisze
    > fonetycznie. Z drugiej strony zwraca to uwagę na bezsens naszej
    > ortografii ;)

    Nie jest konsekwentna, fonetycznie to to nie jest i równie bezsensowne jak
    niektóre reguły...

  • 19. Data: 2013-12-01 19:24:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał(-a):

    > Wykłada *hemię*.

    i óczy językuf

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2013-12-02 10:51:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 1 Dec 2013, Stivi wrote:

    > Użytkownik "Chocobo" <b...@p...fm> napisał
    >
    > Nie jest konsekwentna, fonetycznie to to nie jest i równie bezsensowne jak
    > niektóre reguły...

    Można do tego podejść tak: pierwsze przybliżenie w zakresie upraszczania
    ortografii. Jak kto woli: "od czegoś trzeba zacząć".
    A że takie upraszczanie zmniejszy redundancję, co miewa przykre skutki
    uboczne, to inna sprawa.
    Ale w końcu ni mniej ni więcej a usunięcie "ortografii" liczby mnogiej
    ("ortografyj") właśnie tak skutkuje :>
    (przedwojenna, urzędowa reforma, ci sami co przekręcili "puhar" tudzież
    "slósarza" czy "nótę").

    pzdr, Gotfryd