  • Data: 2013-05-23 13:12:11
    Temat: [FUT:pl.soc.prawo] Re: Jaka k. graf. do gier?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/22/2013 10:34 PM, Kosu wrote:

    > Nie jest, ale - jak napisał poprzednik - 8-latek nie może tego zrobić.
    > Poza tym wiele gier ma licencje imienne (takie, gdzie podczas
    > instalacji musisz podać nazwisko). W takim przypadku możesz podarować
    > krążek, ale licencja jest już na Ciebie. To tak jak z biletem imiennym
    > - możesz komuś oddać kartonik, ale nigdzie nie pojedzie.

    Wydaje mi się że to jest temat już na pl.soc.prawo , więc odpowiedni
    crosspost i FUT.

    I wydaje mi się, że jeżeli ustawa daje uprawnienia, to umowa, którą
    jest licencja, nie może tych uprawnień zabierać. I jeżeli technicznie
    nawet to jest egzekwowalne, to legalne są metody na ominięcie tych
    zabezpieczeń.

    p. m.