  • 21. Data: 2007-07-25 00:27:02
    Temat: Re: FIRMY WINDYKACYJNE. Problem natury prawnej
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik mvoicem napisał:
    > Oczywiście, i na okoliczność sporu o 200zł zostaną poddane badaniu
    > wszystkie drukarki w okolicy :)

    Tyle, że to już nie byłby spór o 200 zł lecz sprawa o fałszerstwo.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 22. Data: 2007-07-25 16:17:33
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > I każda drukarka ma swój własny rozpoznawalny styl.
    > Jak i maszyna do pisania.

    Nie rozmieszaj mnie ... i co z tego. Jak mi koła ukradli z samochodu to
    były odciski palcow na blachach. Ale nie było ich w policyjnej bazie.
    Cholera nawet nie wiadomo czy to sprawdzili.

    I co z tego ze kazda maszyna ma, skoro do sukcesu trzeba działania
    policjanta.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 23. Data: 2007-07-26 07:46:29
    Od: "Ann" <a...@w...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał

    > I co z tego ze kazda maszyna ma, skoro do sukcesu trzeba działania
    > policjanta.

    A Ty za 1200 zl netto pracowalbys wydajnie? Bo ja na pewno
    nie.

    ann

  • 24. Data: 2007-07-26 08:45:07
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Mon, 23 Jul 2007 21:33:17 +0200, szomiz wrote:

    > Ja sie zastanawiam, dlaczego nikt jeszcze sie na powaznie nie zainteresowal
    > wersja, ze Ultima i inne Kruki, to idealna maszynka do prania brudnych
    > pieniedzy...

    bo nikomu o zdrowych zmysłach to na poważnie nie przeszkadza

    ślą pisemka to niech sobie ślą, wydzwaniają to niech sobie wydzwaniają,
    poczta zarabia, operatorzy telefoniczni zarabiają, ci co siedzą w tym
    callcenter zarabiają więc o co chodzi ?

    --
    futszaK
    0601061867

  • 25. Data: 2007-07-26 09:02:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik futszaK napisał:
> [...]

    > ślą pisemka to niech sobie ślą, wydzwaniają to niech sobie wydzwaniają,
    > poczta zarabia, operatorzy telefoniczni zarabiają, ci co siedzą w tym

    Nie udawaj Greka i że nie wiesz gdzie leży problem.
    A problem leży w tym, że łamią prawo - nękają ludzi, straszą i grożą,
    a niektórych wyprowadzają z równowagi, denerwują.
    I gdybyś miał ochotę powiedzieć, że sami sobie są winni to zwrócę Ci
    uwagę, że
    a) atakują także postronne osoby, rodzinę itd.
    b) niektóre "długi" są zwykłym urojeniem, wymysłem.

    Oczywiście - możesz dalej strugać lekarza i twierdzić, że nieważna jest
    jakość życia, grunt, że pacjent przeżył.
    Ale wg mnie już dawno powinien ktoś powinien ich ucywilizować tym
    bardziej, że z tego co czytam i słyszę to się coraz bardziej rozkręcają.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia

  • 26. Data: 2007-07-26 09:07:05
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał

    > a) atakują także postronne osoby, rodzinę itd.
    > b) niektóre "długi" są zwykłym urojeniem, wymysłem.

    c) nawet jesli dlug jest to od tego jest sad i komornik,
    a nie straszenie ludzi! Bo straszy ludzi zwykle mafia,
    pruszkow, wolomin i inne pershingi!

> [...]
    > Ale wg mnie już dawno powinien ktoś powinien ich ucywilizować tym
    > bardziej, że z tego co czytam i słyszę to się coraz bardziej rozkręcają.

    I bedzie coraz gorzej. Najgorsze jest w tym wszystkim
    ze tak czesto dziala (czyli zastraszaja, stosuja
    przemoc psychiczna i fizyczna) takze windykacja wewnetrzna
    niektorych bankow polskich.

    Neko

  • 27. Data: 2007-07-26 15:01:35
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > A Ty za 1200 zl netto pracowalbys wydajnie? Bo ja na pewno
    > nie.

    To po co bralbys 1200 zł, skoro moglbys znalezc lepsza prace ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl