  • 1. Data: 2002-07-15 10:46:32
    Temat: FIAT - wadliwa usługa w serwisie
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Oddalem mojego maluszka do serwisu celem wymiany uszczelki pod glowica.
    Serwis jej dokonal - potem oddalem do tego samego serwisu w celu regulacji
    zaworow.
    Przejechalem 100 km i awaria - oddalem sprzet do pierwszego mechanika bo
    przeciez musialem jakos wrocic do domu - powiedzial ze przyczyna awarii byla
    wadliwa usuga wymiany uszczelki zle przykrecona sruba, zerwany gwint i to
    spowodowalo powazne uszkodzenia i co dalej ............ mam rachunki itp