  • 51. Data: 2009-12-31 20:02:49
    Temat: Re: Ewidencja ludności przed wojną
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    witek pisze:

    > Docenisz to jak nie bedziesz miał dokumentów przy sobie i paniusia cię
    > wyśle do diabła.

    Demonizujesz.
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 52. Data: 2009-12-31 20:10:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    witek pisze:
    > a potem juz wszystkie zlecenia lecą bez sprawdzania tylko na podstawie
    > dwustronnej umowy.

    No i? U początku była identyfikacja, CBDU.

    > Bedzie drożej, bo bez zgubionego dowodu nic nie załatwisz. Dowód bedzie
    > traktowany jak bóstwo. Życzę ci wizyty w szpitalu czasie pomiędzy
    > zgubieniem starego i wyrobieniem nowego

    No a teraz jak? Jak zgubię portfel z trzema plastykami, to jakaś
    różnica? Poza tym, że muszę łazić po 3 urzędach celem ich uzyskania.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 53. Data: 2010-01-01 14:53:38
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    mi pisze:

    > Towarzyszu Tristan, macie świetne pomysły. Chętnie posłalibyśmy was na pierwszy
    > ogień walki propagandowej, potrzebni są nam tacy ludzie.

    Kolejny żałosny nieszczęśnik, który wszędzie węszy spisek? Oj biedaku,
    uważaj, bo twoje życie stanie się podobne do egzystencji Arka czy Witka.
    Ciągłe frustracje i paniczny strach przed Władzą(tm).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 54. Data: 2010-01-01 15:05:02
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    [..]
    > Ciągłe frustracje i paniczny strach przed Władzą(tm).

    Zmień sobie szklaną kulę na diamentową albo okulistę.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 55. Data: 2010-01-01 16:23:04
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Kolejny żałosny nieszczęśnik, który wszędzie węszy spisek? Oj biedaku,
    > uważaj, bo twoje życie stanie się podobne do egzystencji Arka czy Witka.
    > Ciągłe frustracje i paniczny strach przed Władzą(tm).

    Towarzyszu Tristan, nerwy was ponoszą. Powinniście udać się do wód, jak
    towarzysz Lenin czynił.

    btw, towarzyszu, te wasze ukochane (powstań!) legalne Władze (spocznij!) w XX
    wieku były największym ludobójcą ludzi. Więc gdy już pozbędziesz się odruchów
    ideologicznych zaczniesz myśleć to może dojdziesz do wniosku, że dystans do
    władzy jest najmniej zdrowo odziałuje na cerę. Czasami nawet na życie.

    mi

  • 56. Data: 2010-01-01 16:33:00
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 01-01-2010 o 15:53:38 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > Kolejny żałosny nieszczęśnik, który wszędzie węszy spisek? Oj biedaku,
    > uważaj, bo twoje życie stanie się podobne do egzystencji Arka czy Witka.
    > Ciągłe frustracje i paniczny strach przed Władzą(tm).

    Spisek czy nie spisek - jeśli ktoś jest na tyle silny że może
    cię obronić, to jest również na tyle silny aby cię uwięzić.

    --
    Tomek

  • 57. Data: 2010-01-01 16:35:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > [..]
    >
    > Zmień sobie szklaną kulę na diamentową albo okulistę.

    to sie nazywa krytporeklama i jest zabroniona.
    zadnych diamentowych kul,

  • 58. Data: 2010-01-01 16:53:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    mi pisze:
    > Towarzyszu Tristan, nerwy was ponoszą.

    Mnie?

    Powinniście udać się do wód, jak
    > towarzysz Lenin czynił.

    Nie jesteście moim towarzyszem, anarchisto Anonim.

    > btw, towarzyszu, te wasze ukochane (powstań!) legalne Władze (spocznij!) w XX
    > wieku były największym ludobójcą ludzi.

    Widziałeś gdzieś, anarchisto Anonim, społeczeństwo bez władz?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 59. Data: 2010-01-01 17:00:25
    Od: "mi" <m...@p...onet.pl>

    > Mnie?

    Wije się towarzysz wśród grupowej opornej masy, niezdolnej do pojęcia piękna
    państwa myślącego i decydującego za obywatela. Pamiętajcie towarzyszu o łykaniu
    magnezu, dobrze robi na skołatane nerwy.

    > Powinniście udać się do wód, jak
    > Nie jesteście moim towarzyszem, anarchisto Anonim.

    Ależ nawet nie śmiem, bym się brzydził. Doceniam tylko zaangażowanie towarzysza
    w krzewienie nieśmiertelnej idei państwa totalnego.

    > wieku były największym ludobójcą ludzi.
    > Widziałeś gdzieś, anarchisto Anonim, społeczeństwo bez władz?

    Rozumiem, towarzyszu, że nie ulegacie burżuazyjnej samodzielnej logice, więc
    wybaczam. Takich ludzi też szanujemy.

    btw, towarzyszu, partia uczyła, że nie wszystko co podważa nauki partii to
    anarchia. Są jeszcze faszyści. ;)

    mi

  • 60. Data: 2010-01-01 17:02:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    mi pisze:
    > Wije się towarzysz wśród grupowej opornej masy, niezdolnej do pojęcia piękna
    > państwa myślącego i decydującego za obywatela. Pamiętajcie towarzyszu o łykaniu
    > magnezu, dobrze robi na skołatane nerwy.

    Ponieważ nie mam uprawnień ani umiejętności leczenia twoich problemów
    emocjonalnych, pożegnam cię anarchistycznym PLONK.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek