  • 1. Data: 2002-01-10 12:44:18
    Temat: Ekwiwalent za urlop
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

    Kodeks Pracy :

    Jestem kluczowym pracownikiem w dużym przedsięwzięciu mojej firmy. W
    związku z tym ani ja ani moi przełożeni nie wyobrażamy sobie wykorzystania
    należnego mi urlopu (za zeszły rok). Czy w związku z tym firma może wypłacić
    mi tzw. ekwiwalent za niewykorzystany urlop ?

    --
    Joogi

  • 2. Data: 2002-01-10 13:24:51
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop
    Od: "amierzej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joogi" <a...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    wypłacić
    > mi tzw. ekwiwalent za niewykorzystany urlop ?

    Prawnie rzecz ujmujac - nie, poniewaz prawo do ekwiwalentu nabywa sie w
    zwiazku z nie wykorzystaniem urlopu wobec rozwiazania umowy. Praktycznie
    firmy wobec pracownikow takich jak ty robia tak, ze rozwiazuja umowe za
    porozumieniem stron i wyplacaja ekwiwalent a z nastepnym dniem zawieraja
    nowa umowe...
    Pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2002-01-10 21:43:39
    Od: Piotr <s...@p...com>

    W dniu Thu, 10 Jan 2002 14:24:51 +0100, "amierzej"
    <a...@p...onet.pl> napisał:

    >Użytkownik "Joogi" <a...@s...com> napisał w wiadomo?ci

    Popracujesz w tym tempie parę lat i już napewno nie będziesz
    strategicznym pracownikiem firmy, a firmie będzie bardzo "przykro"

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski

  • 4. Data: 2002-01-10 21:45:17
    Od: Piotr <s...@p...com>

  • 5. Data: 2002-01-10 21:53:16
    Od: "bdra" <b...@p...onet.pl>

    teoretycznie nie
    Użytkownik Joogi <a...@s...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1k2mc$fk0$...@a...dialog.net.pl...

  • 6. Data: 2002-01-10 23:42:33
    Od: "Joogi" <a...@s...com>

    Użytkownik "Piotr" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > W dniu Thu, 10 Jan 2002 14:24:51 +0100, "amierzej"
    > Popracujesz w tym tempie parę lat i już napewno nie będziesz
    > strategicznym pracownikiem firmy, a firmie będzie bardzo "przykro"

    Ej... nie jest tak źle... robię to co lubię... i to najczęściej w domu
    (programista)

    --
    Joogi

  • 7. Data: 2002-01-11 01:29:26
    Od: p...@w...pl (Marek Janczur)

> [...]

    firmy wobec pracownikow takich jak ty robia tak, ze rozwiazuja umowe za
    porozumieniem stron i wyplacaja ekwiwalent a z nastepnym dniem zawieraja

    Cześć,
    a ja znam taką firmę, gdzie pracownicy kluczowi niczego nie rozwiązują,
    tylko wypełniają wnioski urlopowe z fikcyjnymi datami z ubiegłego roku,
    papierki wkłada się do teczek osobowych, a pracodawca wypłaca ekwiwalent
    jako specjalną doroczną premię uznaniową!
    Serdecznie pozdrawiam
    Marek JAnczur