  • 1. Data: 2005-03-30 14:06:31
    Temat: Eksmisja - prosba o porade
    Od: Albi <a...@N...o2.pl>

    Witam,

    Wiem ze ten temat byl poruszany ale nie moge zebrac info do kupy wiec
    bede wdzieczna za kazda informacje.
    Moje pytanie-prosba - taka jest sytuacja:
    - lokal komunalny - w kazdym razie nie wlasnosciowy
    - w lokalu 2 osoby zameldowane, obie na rencie, mieszkajace tam na stale
    - jedna chce wyrzucic z domu druga (ta ktora jest glownym najemca)
    i teraz tak: wymeldowac bezpodstawnie nie moze, poza tym meldunek z
    mieszkaniem nie ma nic wspolnego - tak mi sie wydaje,
    jakby zlozyla wniosek o eksmisje bo... np. osoba ta jest alkoholiczka,
    czynnie pijaca, nie leczaca sie - jakie ma szanse otrzymac zgode na
    eksmisje tej osoby? i jezeli otrzyma to czy tej osobie nalezy sie lokal
    zastepczy-socjalny? cos slyszlama ze zmienilo sie prawo i nie tak latwo
    kogos eksmitowac na bruk? jak to jest..bede bardzo wdzieczna za kazda
    informacje.

    Pozdrawiam serdecznie!
    Albi