  • 1. Data: 2003-04-27 10:33:44
    Temat: Dziwne - Wrocław, ruch drogowy
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Witam

    Czy przysługuje mi jakieś odszkodowanie gdy zamkną tak jak to dzis zrobili
    we Wrocławiu całe miasto dla ruchu? Przez 2 godziny próbowałem przebić sie
    do centrum ale wszędzie był jakiś bieg. DODam że nie byłem o tym
    poinformowany a z gazetami jestem raczej na czasie

    czy ktoś podejmując decyzję o zamknięciu całego miasta (wszystkich głównych
    ulic i wielu pobocznych) ponosi odpowiedzialnosc za nienalezyte
    poinformowanie i niewyznaczenie drogi objazdu?

    Icek

  • 2. Data: 2003-04-27 11:19:20
    Temat: Re: Dziwne - Wrocław, ruch drogowy
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ulic i wielu pobocznych) ponosi odpowiedzialnosc za nienalezyte
    > poinformowanie i niewyznaczenie drogi objazdu?

    W wczrajszym WW byl art. odn. zamkniecia ulic.
    Magda

  • 3. Data: 2003-04-27 14:12:39
    Temat: Odp: Dziwne - Wrocław, ruch drogowy
    Od: "Sandra" <b...@w...pl>

    Użytkownik Magda <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8ge7l$ttf$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Michał Ickiewicz"

    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    > domene-regexp@do_DOT.pl> napisał w wiadomości

    > W wczrajszym WW byl art. odn. zamkniecia ulic.

    i nietylko :-)

  • 4. Data: 2003-04-27 18:04:21
    Od: "Magda" <z...@i...pl>

    > i nietylko :-)

    Tak wiec - ogloszenia byly:)

  • 5. Data: 2003-04-28 16:15:45

    Podaj do Sądu środki masowego przekazu, że nie dotarły do Ciebie z
    informacją

    Therion