    From: "mz" <2...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dziura w drodze
    Date: Thu, 4 Apr 2013 14:01:25 +0200

    Witam
    Wpadłem w dziurę w drodze. Opon a na śmieci. Wezwana pomoc drogowa i
    policja. Przyjeżdża pomoc drogowa i przedstawiciel zarządcy drogi aby zrobić
    dokumentację ze zdarzenia.
    Dostaje pismo od ubezpieczyciela, że oddadzą mi tylko za jedną oponę i to
    nawet nie całą ;).
    Mogę dostać fakturę od pomocy drogowej, wiec myślę, że ubezpieczyciel
    doliczy ten koszt.
    Czy jest szansa na odzyskanie pieniędzy za drugą oponę ? Przecież zgodnie z
    przepisami prawa muszę mieć na tej samej osi opony o tym samym bieżniku. Nie
    moja to wina, że zmieniam jedną oponę. Gdyby nie dziura mógłbym ja jeszcze
    użytkować.