  • 1. Data: 2006-05-20 19:54:52
    Temat: Dzien wolny
    Od: "Mark II" <g...@o...pl>

    Premier Marcinkiewicz wydal bodajze 15 maja zarzadzenie ze 26 maja bedzie
    wolny od pracy z racji przyjazdu B-16.

    A u mnie w firmie Prezes wydal swoje pismo ze nie bedzie dnia wolnego.(
    instytucja panstwowa)

    Czy takie postepowanie jest zgodne z prawem?

  • 2. Data: 2006-05-20 20:26:43
    Temat: Re: Dzien wolny
    Od: twiza <b...@t...pl>

    Mark II napisał(a):
> [...]
    > instytucja panstwowa)
    >
    > Czy takie postepowanie jest zgodne z prawem?
    a czy postępowanie w stosunku do kobiety w ciąży było fer?

    --
    ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Montesquieu

  • 3. Data: 2006-05-20 20:30:21
    Od: twiza <b...@t...pl>

    twiza napisał(a):

    > a czy postępowanie w stosunku do kobiety w ciąży było fer?

    a tak radząc, zmień firme na inną jak masz takie możliwości. Uciekaj
    gdzie pieprz rośnie. Widocznie twój szef nalezy do ateistów.

  • 4. Data: 2006-05-20 20:41:23
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Mark II wrote:
    > A u mnie w firmie Prezes wydal swoje pismo ze nie bedzie dnia wolnego.(
    > instytucja panstwowa)

    Skoro ma prezesa, to podejrzewam że państwowe to to jednak nie jest.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-05-20 20:49:40
    Od: twiza <b...@t...pl>

    Mark II napisał(a):
> [...]
    > instytucja panstwowa)
    >
    > Czy takie postepowanie jest zgodne z prawem?

    więc z tego wynika że jest chyba niezgodne z prawem

  • 6. Data: 2006-05-20 20:57:47
    Od: twiza <b...@t...pl>

    http://www.kprm.gov.pl/402_16554.htm

  • 7. Data: 2006-05-20 21:31:20
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik twiza napisał:

    > a czy postępowanie w stosunku do kobiety w ciąży było fer?

    ale ktorych kobiet?

  • 8. Data: 2006-05-20 21:32:27
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Paweł Sakowski napisał:

    > Skoro ma prezesa, to podejrzewam że państwowe to to jednak nie jest.

    a prezes rady ministrow?

  • 9. Data: 2006-05-20 21:57:50
    Od: twiza <b...@t...pl>

    http://forumprawne.org/

  • 10. Data: 2006-05-20 22:30:11
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    Mark II wrote:

    > Skoro ma prezesa, to podejrzewam że państwowe to to jednak nie jest.

    To miał być dowcip, prawda? Większość urzędów centralnych
    ma swoich prezesów. Jednoosobowe spółki skarbu państwa również.

    Piotr