  • 1. Data: 2007-01-15 12:33:21
    Temat: Działka rolna czy możliwe jest przejęcie?
    Od: "Alfatom" <t...@p...com>

    Witam,

    Moja mama ma działkę rolną na której inna osoba nie związana z rodzina
    uprawia sobie od kilku lat buraki itp.

    Nie ma z ta osoba żadnej umowy na dzierżawienie tego pola oraz wszystkie
    podatki płaci moja mama jako właścicielka.

    Mam pytanie, czy ta osoba która teraz uprawia to pole może w jakiś sposób
    przejść w posiadanie tego pola?

    Słyszałem o czymś takim że jak ktoś użytkuje pole cudze przez X lat i ma na
    to świadków to może stać się właścicielem, przejąć to pole.

    Czy jest tak możliwość?

    Pzdr.

    Tomek